Zoals al aangeeft raad ik je aan om contact op te nemen met mijn collega's van de klantenservice, zodat zij een onderzoek kunnen starten betreft het verlengen en het controleren wat er is aangesloten op uw naam.
Betreft het netwerk in het buitenland kun je het volgende proberen: Controleer eens de instellingen via
http://handleidingen.vodafone.nlLet daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.
Is het een iPhone: de knop EU internet moet uit staan, gesprekken op 4g en de apn vindt u terug onder mobiele data netwerk.
U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders.
Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.
Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.