rickkupers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

VBScript foutmelding

Hallo allen,
 
Gisteren toen ik live verslag wilde doen door middel van een Windows 7 laptop met Vodafone dongel liep dit helemaal anders. Ik had de software van Vodafone er nog opstaan. Toen ik de dongel in de laptop USB poort stopte wilde hij installeren, maar telkens kreeg ik de foutmelding Could not acces VBScript run time for custom action
 
Van alles geprobeerd, zoals de software verwijderen en opnieuw dezelfde foutmelding. Hoe kan ik dit oplossen zodat ik er de volgende keer niet mee zit? Heb mijn live verslagging dus helemaal moeten staken gisteren.
 
Is er bijvoorbeeld van Vodafone een speciale "unistall" tool die ook echt ALLES van de laptop m.b.t Vodafone kan verwijderen?
2 Reacties 2
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
De uninstall-mthode staat hier gewoon op het forum, 4 posten onder de jouwe 😉
 
1. Indien aangesloten, koppel eerst de Vodafone Mobile Connect Card los
2. Download op http://www.vodafone.nl/mccsupport de nieuwste versie van onze
software: ‘Always Best Connected dashboard 10.0.201’.
3. Verwijder daarna de huidige geïnstalleerde Vodafone Mobile Connect software:
a. Klik op ‘Start’ en ga naar het Configuratiescherm
b. Klik op ‘Software’ (Windows Vista/Windows 7) of ‘Programma's en Onderdelen >
Programma Verwijderen’ (Windows XP)
c. Selecteer ‘Vodafone Mobile Connect’ in de lijst met geïnstalleerde software en klik op
‘Verwijderen’
d. Doorloop de deïnstallatie procedure
e. Ga naar ‘Start’ > ‘Uitvoeren’ of druk op de Windows-toets + R. Het venster
‘Uitvoeren’ verschijnt.
f. Typ het volgende in: %appdata% (inclusief de procenttekens) en druk daarna op
‘Enter’
g. U komt uit in een directory (map) waar u een map genaamd ‘Vodafone’ ziet staan
h. Verwijder de hele map ‘Vodafone’. Klik éénmaal op de map en druk daarna op de
knoppen ‘Shift’ + ‘Delete’ (permanent verwijderen).
i. Start nu de computer opnieuw op. Sluit de Vodafone Mobile Connect Card nog niet
opnieuw aan.
4. U kunt nu de Always Best Connected dashboard 10.0.201 gaan installeren:
a. Dubbelklik op het installatiebestand ‘setup_vmc.exe’ en volg de installatieprocedure
b. Nadat de installatie is voltooid, start u de computer opnieuw op
c. Als deze volledig is opgestart dubbelklikt u op het Vodafone Mobile Connect
pictogram op uw bureaublad, en volgt u de aanwijzingen op uw scherm.
 
Succes.
rickkupers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je post maar het gaat al mis bij het deinstalleren. Als ik het programma wil verwijderen krijg ik ook de foutmelding "Could not acces VBScript run time for custom action". Heb ook al geprobeerd om de Vodafone map te verwijderen maar ook dit lukt niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic