manonmaaanon

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Usb opslag beschadigd (SII)

Mijn samsung galaxy s2 die de laatste tijd al wat meer probleempjes vertoont, geeft nu ''usb opslag beschadigd'' aan. Nu als ik naar bestanden ga staat er ook niets. En ik had hem met kies gekoppeld en daar stonden ook geen bestanden meer. Ik vraag me af of ik ze toch nog op een of andere manier kan terugkrijgen?
2 Reacties 2
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey manonmaaanon,

Allereerst welkom op ons forum.
Zou het kunnen dat het toestel de externe opslag bedoelt? Zit er een extra geheugenkaartje in je toestel? Je zou deze er eens uit kunnen halen en dan terugstoppen, misschien zit hij er niet goed in.
manonmaaanon
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Ik heb geen geheugenkaartje in mijn mobiel, dus dit kan niet het probleem zijn.
Is het mogelijk om een SD kaartje te kopen en daarop over te zetten ? Of zal het dan ook niet lukken?
Ik las op internet van anderen, dat zij het door middel van een USB kabel aan de computer hadden gekoppeld om te kijken of de bestanden toch zijn over te zitten op de computer.  Dit had ik dus ook geprobeerd, alleen ze vroegen om een installatieprogramma van Samsung - android. En toen ik de cd-rom erin deed stond het dat ze geen installatieprogramma kon vinden..
Wat wel raar was, is dat ik die dag bij usb opslag had gekeken om te kijken hoeveel er nog opstond en daarna toen ik mijn mobiel uit had gezegd zei hij dit ineens. Maar ik had al bij USB opslag gekeken of er instellingen veranderd konden worden, maar dit was niet het geval.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic