Hoi @IPitoo
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Wetende dat TM ook begonnen is met 5GB, is het niet echt te vergelijken met de verhoging die ze nu gemaakt hebben. Zoals je weet is Vodafone later gekomen met Unlimited, de kans is er misschien wel dat ze het ook ooit eens gaan aanpassen, of niet. Providers kan je daarin jammer genoeg niet vergelijken omdat ze allemaal hun eigen regels en bundels hebben om klanten naar zich toe te trekken. Waarom dan niet de keuze gemaakt voor TM? Daarnaast, misschien zijn er dan wel weer mensen die zeggen dat 8GB weer niet voldoende is?!
Er zijn ontzettend veel klanten die gebruik maken van Vodafone Unlimited en je leest natuurlijk altijd de klachten, nooit de mensen die er geen probleem mee hebben. Misschien ligt het aan het gedrag van mensen, hun gebruik, of werkt het in het algemeen heel goed en bij sommige niet?! Op dit moment is het mogelijk om 6GB te gebruiken en na die 6GB moet je via My Vodafone elke keer 1GB aanvragen. Ik zou zeggen, ga het eens testen, je bent vandaag net overgestapt, en dan kan je zien of het wel of niet iets is. Je weet dat je bedenktijd hebt, probeer het uit.
Maar goed, het is altijd goed om hier je verhaal te plaatsen, Vodafone leest het mee en zal dit zeker doorsturen naar de juiste afdeling. Wie weet gaat Vodafone TM nog eens achterna 😎😉 - ik wens je in ieder geval veel plezier met je nieuwe abonnement bij Vodafone.