BramK84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Tweede simkaart met hetzelfde nummer

Hoi mede Vodafone gebruikers,

Ik heb sinds kort een nieuwe telefoon waarin een micro sim kaart moet. In mijn oude telefoon zit nog een traditionele grote simkaart. De telefoonzaak heeft mij voor het gemak een 2e simkaart gegeven om zo de oude te behouden. Echter met de 2e lukt het niet met vodafone diesten te registreren. Moet ik zelf de 2e kaart activeren? En hoe? Ik heb geprobeerd dit online te doen, maar ten eerste kan ik maar 8 tekens invoeren bij simkaartnummer terwijl het nummer op de kaart uit veel meer cijfers bestaat. Ten tweede blijft de website zeggen dat er ergens iets niet goed is ingevuld, maar dit wordt niet weergeven in het rood. Wat normaal wel het geval is. Dus in het kort. Wie kan mij vertellen wat ik moet doen zodat ik met mijn nieuwe tel kan bellen en smsen.

Alvast dank voor jullie hulp.

Groet,
Bram
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het goed begrijp heb je een duo sim. 2 aankaarten met hetzelfde mobiele nummer.
Zodra een kaart geactiveerd is de andere ook automatisch geactiveerd. Anders heb je geen duo sim.

Waarschijnlijk heb je een losse simkaart gekregen. Zodra je deze activeert via de klantenservice of my vodafone zal de andere simkaart uit de lucht gaan.
Heb je echt een duo sim nodig zodat je beide toestellen kunt gebruiken dan kun je contact opnemen met de klantenservice om er een te bestellen of via de winkel.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Als ik het goed begrijp heb je een duo sim. 2 aankaarten met hetzelfde mobiele nummer.
Zodra een kaart geactiveerd is de andere ook automatisch geactiveerd. Anders heb je geen duo sim.

Waarschijnlijk heb je een losse simkaart gekregen. Zodra je deze activeert via de klantenservice of my vodafone zal de andere simkaart uit de lucht gaan.
Heb je echt een duo sim nodig zodat je beide toestellen kunt gebruiken dan kun je contact opnemen met de klantenservice om er een te bestellen of via de winkel.
BramK84
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is ondertussen opgelost. Het was inderdaad zoals u zei. Echter stond mijn nieuwe simkaart telkens in de 'wachtrij' zoals een medewerker aangaf. Het meerdere keren opnieuw aanzetten van het toestel i.c.m. hey activeren was de oplossing.

Groet,
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het opgelost is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost! Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic