jopjepopje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Galaxy S5 laadt heeeeeel slecht op

Hallo,

Ik heb sinds oktober 2014 mijn Samsung Galaxy S5, zoals de meeste S5 telefoons is mijn oplaadklepje na een tijdje afgebroken door slijtage enzo. (Dit is een bekend probleem bij de S5)

Nou is dit is 4 maanden geleden gebeurd en nu sinds 2 dagen laadt mijn mobiel ongelofelijk slecht op. Ik steek de lader er in en hij begint te laden, stopt 2 secondes later en binnen 10 seconden is hij weer 2 seconden aan het opladen. Oftewel, elke 10 seconden laadt mijn mobiel maar 2 seconden op, steeds verschillend hoelang.

Dit is zeer vervelend en ik vraag me ook af of dit verzekerd is. Het lijkt me namelijk ook erg slecht voor de telefoon als hij zo veel en snel wisselt met opladen. Ik vraag me dus af of dit ook wordt verzekerd? Mijn verzekering weet ik niet meer precies, maar was iets over dat het een nieuwe telefoon is met diefstal.

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je al eens een andere kabel of stekker geprobeerd?
Of je de verzekering hebt afgesloten kunnen wij vanuit hier niet controleren. Daarvoor dien je of contact op te nemen met de klantenservice of in mij vodafone controleren of garant erbij staat.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
als je er niks geks mee heb gedaan en het blijkt defect te zijn zou dit gewoon onder garantie vallen

ik zou zoals al aangeeft eerst even een andere kabel proberen mocht dit niet werken kun je hem altijd nog aanbieden voor reparatie
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten. ​Topic wordt binnenkort gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic