zumbas

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tv Anywhere op Windows tablet

Beste..

Heb net een nieuw abbo afgesloten met TV Anywhere.
Nu zie ik dat Windows Mobile 8 of 8.1 en Windows 10 Mobile én Windows 10 tablet niet ondersteund worden. Ik heb een Lumia smartphone (verkocht door Vodafone) en een SP3-Windows 10 tablet.
Jammer dit. Anywhere is niet zo Anywhere blijkt. Wat nu? Kan ik het abbonement annuleren? Of is het mogelijk toch op een van de twee TV te kijken? Wellicht in de nabije toekomst? Waarom niet gewoon via een web-portal? Net als alle andere TV aanbieders.. Sinds kort ook KPN: Ziehier!
23 Reacties 23
Anonymous
Niet van toepassing
Hi en

Ik snap jullie frustratie hierin en kan me ook heel goed voorstellen dat jullie het gewoon werkend willen zien op een windows phone of tablet. Echter op dit moment wordt het niet ondersteunt. Dit heb ik al een keer intern aangekaart. Ik zal dit nogmaals doen, echter kan ik hier geen verdere uitspraken over doen.
Uiteindelijk ligt de beslissing hiervoor helaas niet bij ons als medewerkers.
dnkmk

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Juist jullie medewerkers Hart kunnen beginnen met mensen zoals proactief te waarschuwen via de web pagina's bij de verschillende diensten, en de achterban in te lichten dat er een stoot werk op hun afkomt m.b.t. refunds en schadevergoeding. Jullie werkgever kan niet leveren wat beweert wordt, de levering is namelijk afhankelijk van het soort device, android en apple dus.
De rest is alleen maar een onnodige belasting voor de backoffice lijkt me ten minste...
Jullie werkgever voldoet niet aan de reclame die hij maakt en er zijn voldoende gedupeerden !!!

sluit dit onderwerp dus niet en stuur mensen ook niet meer het bos in a.u.b.


Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
dnkmk, op onze website en forum is duidelijk te zien dat de TV Anywhere app alleen voor iOS en Android beschikbaar is. Gebruikers op ons Forum bepalen overigens niet zelf of een topic gesloten gaat worden of niet, zie ook de huisregels. Daar zijn de moderators voor. Aangezien deze discussie verder nergens heen zal leiden en het marktaandeel op dit moment niet voldoende lijkt te zijn is het niet meer dan logisch dat dit topic gesloten nu gesloten wordt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic