zumbas

Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Tv Anywhere op Windows tablet

Beste..

Heb net een nieuw abbo afgesloten met TV Anywhere.
Nu zie ik dat Windows Mobile 8 of 8.1 en Windows 10 Mobile én Windows 10 tablet niet ondersteund worden. Ik heb een Lumia smartphone (verkocht door Vodafone) en een SP3-Windows 10 tablet.
Jammer dit. Anywhere is niet zo Anywhere blijkt. Wat nu? Kan ik het abbonement annuleren? Of is het mogelijk toch op een van de twee TV te kijken? Wellicht in de nabije toekomst? Waarom niet gewoon via een web-portal? Net als alle andere TV aanbieders.. Sinds kort ook KPN: Ziehier!
23 Reacties 23
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi zumbas , dat is inderdaad jammer! De TV Anywhere app is inderdaad nog niet beschikbaar voor Windows Mobile 8 of 8.1 en Windows 10 Mobile en Windows 10 tablet. Een webportal is er ook nog niet. Helaas hebben we geen informatie over wanneer dit eventueel wel beschikbaar wordt. Ik kan me voorstellen dat je dan weinig aan TV Anywhere hebt! Je kunt TV Anywhere opzeggen via deze link: https://offers.vodafone.com/nl/cancel. Excuses voor het ongemak!
zumbas
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je reactie.
Ik hoop dat wanneer er dergelijke acties verzonnen worden en eerder aan gedacht wordt..
TV Anywhere is een kado naar aanleiding van een verlenging. Andere aanbiedingen hierin waren Napster en Netflix, ook voor drie maanden. Hoe stap ik over?
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
zumbas bedankt voor je feedback! Dit zullen we zeker doorgeven. Wat betreft het overstappen, dat zouden we erg jammer vinden! Als ik het goed begrijp, heb je net verlengd? Wanneer en op welke manier heb je verlengd? Was dit online, telefonisch of in de winkel?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Mocht er binnen 48 uur geen nieuwe reactie komen, dan zullen we dit topic sluiten.
zumbas
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik bedoelde niet opstappen, maar hoe kan ik TV Anywhere omzetten in Netflix als kado voor 3 maanden bij mijn abbo-wijziging?
dnkmk

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zumbas, Vodafone nederland lijkt anti-Microsoft. Er komen geen apps zoals my vodafone en overige.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
, laat mij daar vanaf mijn Windows computer even over nadenken.
dnkmk

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
marc
is goed hoor
Windows waarschijnlijk doorspekt met Chrome, waar of niet waar?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
dnkmk, via Internet Explorer gezocht naar dit plaatje:

dnkmk

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
marc
dacht ik het niet, Chrome dus 😉

BTW: plaatje is van voor 2012, we leven in 2016, 4 jaar, en meer, later....
Omdat je het toch over vroeger hebt, toen was chrome een betere browser die "om" wist te gaan met nag-ware, nu is Chrome de grootste nagger ooit. 🙂

Beveiliging start met programma's die buiten OneCore van Windows blijven, nono voor de huidige Chrome. Vroeger was alles anders en onschuldiger nu draaien de rollen om.
Nu zijn er zoveel zieltjes gewonnen dat het niet meer uitmaakt wat er op straat ligt een google-plex aan data.

Shame on them en ook Vodafone Benelux, het zou meer om de "Veilige" klant mogen gaan
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
, Internet Explorer is de officiële standaard. Voor doeleinden waarbij klantgegevens worden gebruikt wordt er uiteraard gebruik gemaakt van veilige systemen. De tip over een windows app zal in ieder geval intern worden meegenomen, maar het blijft natuurlijk lastig vanwege het zeer geringe marktaandeel. Hoe groter het marktaandeel wordt, hoe meer kans op Vodafone apps voor het Windows platform. Het topic zal binnenkort worden gesloten.

PS: Vodafone Benelux bestaat niet 😉
zumbas
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik had nog een vraag openstaan in dit topic.:
Hoe kan ik mijn kado van 3 maanden AnywhereTV omzetten in drie maanden Netflix?
dnkmk

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
http://gs.statcounter.com/#os-NL-monthly-201507-201607

I rest my case
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
dnkmk, zet de weergave wel even op Mobile en Tablet 😉 daar gaat het bij apps om. Dan krijg je toch een héél ander beeld: http://gs.statcounter.com/#mobile+tablet-os-NL-monthly-201507-201607
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
zumbas, aangezien je al een keuze hebt gemaakt kan dit normaal niet worden omgezet. Neem daarom contact op met de klantenservice om te laten controleren of er nog iets gedaan kan worden.
zumbas
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daarin wordt Windows10 niet meegenomen! Terwijl dat toch echt ook een besturingssysteem voor tablets is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
zumbas, helaas kan ik niets doen aan de werking van deze website, dit is niet van Vodafone.
dnkmk

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

je hoort en leest het ook hé, is geen beginnen aan.
Zelfs de moderator heeft niet door dat Windows 10 er is op alle devices en juist gericht is op universele apps op al die devices. Omdat hij voor Vodafone modereert maken ze gezamelijk de mega blunder, ze verliezen jouw tevredenheid, en ook de mijne over Vodafone. Op al hun web pagina's kan je volop verschillende devices aanschaffen. Geen 1 van Microsoft, terwijl Appels en Peren toch ook fruitsoorten zijn niet?

Veronderstel je eens het volgende, Vodafone maakt UWA apps ter ondersteuning van hun diensten aan de alsmaar groeiende hoeveelheid Windows 10 gebruikers. Zou het dan kunnen zijn dat het ook als een visitekaartje kan dienen voor mensen die nog niet klant zijn bij Vodafone, het gemak dient de mens maar Vodafone ziet dat anders. Jij bent er in getrapt ergens, je ging ervan uit dat dat de Vodafone services voor alle devices werkt, fout!

Waar komt die haat/liefde verhouding toch vandaan, klantvriendelijkheid my ass.

zumbas
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gebeld met 1201. En dat lukt inderdaad niet. Erg jammer. Neem je een abbo o.a. vanwege TVAnywhere, werkt het niet op telefoon en tablet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic