Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,192Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 76KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Samsung Galaxy S2 start niet meer op... Alleen-lezen Onopgelost

Goedeavond, sinds dat mijn telefoon vanmorgen is vast gelopen en ik deze opnieuw heb willen starten, start deze niet meer op. Ook niet bij het proberen van een reset met volume knop omhoog + home knop...

gezwelde accu Galaxy s2 Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort heb ik problemen met mijn Galaxy S2.Na 100% laden geeft hij flikkerende scherm en gelijk krijg ik een zwarte scherm.Als ik hem openen ik kan alleen zien dat de accu is leeg en gaat hij weer...

nekro19 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung S3 mini DOA - geen hulp bij retour Alleen-lezen Onopgelost

De Samsung S3 mini die ik vorige week kreeg bij verlenging abo werkt niet, gaat niet aan.Ook in de winkel krijgen ze 'm niet aan de praat. Melding daar: terugsturen o.v.v DOA + verzoek tot herlevering...

mvm door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Is mijn abbo nu opgezegd of niet? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, De vodafonelijn is op dit moment niet bereikbaar, dus ik dacht ik doe het even op deze manier. Ik heb namelijk ong. anderhalve maand geleden een brief gestuurd naar vodafone dat ik graag mijn a...

Kan niet bellen, sms en interneten op 3g Alleen-lezen Onopgelost

Hoi heb sinds anderhalve week al problemen met mijn foon.Ik kan niet bellen of gebeld worden, sms en internetten buiten huis.Als ik thuis ben dan heb ik wel wifi. Ik ben ook al wel bij de winkel gewee...

lisette door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Waarom is contact met vodafone zo moeilijk Alleen-lezen Onopgelost

2 zaken: omzetten van contract. Hiervoor moet je wat formulieren invullen verzamelen en OPSTUREN. Per mail is niks mogelijk. Nu komt het, een formulier niet goed ingevuld? Dan krijg je een mail waarin...

shoof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Al twee dagen niet bereikbaar. Alleen-lezen Onopgelost

Ik probeer al twee dagen de klanten service te bereiken.Dit is echt heeeeel slecht!!Excusses zijn ook niet meer afdoende! Ik kan niet bij mijn vodafone na de vernieuwing en kan dus ook niet bij mijn f...

PBrusse door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Reparatie Sony Z2 Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Op 07-07-2015 heb ik mijn Sony Z2 voor de tweede maal ter reparatie opgestuurd. De status van de reparatie kan ik volgen en deze staat nu al een week op "Product gecrediteerd door fabri...

U kunt van dit nummer geen gebruik maken. Alleen-lezen Opgelost

Beste leden, Sinds kort kunnen anderen mij niet bereiken op mijn mobiel. Als zij mijn nummer draaien krijgen ze een drie-toon te horen en de melding: U kunt van dit nummer geen gebruik maken. SMSjes k...

Racka door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben nu al 2 weken bezig om mijn abonnement goed te krijgen. Heb tijdje terug Scherp L afgesloten, 300 belminuten. Mijn tegoed in my vodafone geeft echter nog steeds bundel van 100 min aan. Verschil...

zhenny door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Kan niet gebeld worden & ontvang geen sms meer :-( Alleen-lezen Onopgelost

Werd er door bekenden op gewezen dat ze me niet konden bellen & sms-en. Heb eerst gecheckt of het probleem niet bij mij lag. Dat was eenvoudig, want ik heb een duo-kaart & een telefoon voor op het wer...

Hwijker door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Schoentje en lopend poppetje in vergrendelscherm Alleen-lezen Onopgelost

Goede middag allemaal,Ik had een vraagje ik heb in mijn vergrendel scherm een schoentjes een lopend poppetje er onder?Waarvoor is dat? Wat betekend het en wat kan ik er aan doen?Iemand tips? Ik hoor h...

Rooeliik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Overlast door 'Privé-Nummer ' Alleen-lezen Opgelost

Beste Forum-Leden, Ik wordt sinds 16-05 bijna elke dag 1-3 maal gebeld door een 'Privé-Nummer'. Verbinding heeft nooit tot stand gekomen, aangezien ik tijdens mijn werk geen privé telefoontjes kan opn...

wel 2g, geen 3g internet Alleen-lezen Opgelost

Heb sinds gisteren slecht 3g internet. Wel 2g. Is er een storing die dit verklaart? Postcode 6871cw.

harmgooren door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

Geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen.Ik heb een vraag, ik heb sinds dit jaar een Samsung s5 en ben super ontevreden.Ik loop nu al bijna 2 mnd bij de Vodafone winkels binnen of ik geholpen kan worden.Ik heb met mijn abb Vodafo...

marieke35 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simlockvrij maken Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb verleden jaar een unlockcode gekregen om mijn toestel simlockvrij te maken, nu wil ik echter een andere simkaart erin doen en nu moet ik weer die code invoeren, maar deze heb ik niet meer, omda...

Onjuiste aanmaning 4 maanden na einde contract, 1e nota nooit ontvangen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Via twitter probeer ik jullie al 2 dagen een bericht te sturen, maar er wordt simpelweg niet gereageerd op mijn tweets. Ik heb afgelopen week een aanmaning mogen ontvangen van maar liefst 85,70 ...

serial door Gedreven Meedenker
  • 23 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Zichtbaarheid op app Alleen-lezen Opgelost

Hallo mijn vrouw heeft vanmorgen haar scherp m abo omgezet in een scherp xl maar kan die in de app niet zien bij tegoed wel ziet zij bij abonnement dat het is omgezet hoe kan dat.

kan niet meer in vodafone app komen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds enkele dagen kan ik niet meer in, mijn vodafone app ,komen.Het oude systeem werkt niet meer en voor het nieuwe dwz mijn emailadres dat kan ik niet invullen want hij wil niet de letters doen via....

peterpech door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen