Hoi
Bijrembrandt2016 Welkom op de community!
Jeetje wat een ervaring! Ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd hierover bent, Dit is absoluut niet de bedoeling dat het op deze manier verloopt! Ik kan me dan ook zeker voorstellen dat je het toestel gemaakt wilt hebben. Je geeft aan dat de winkel je na de reparatie en het opstarten wegstuurde, zonder te controleren of het opgelost was. Vanuit hier laat ik het geen wat er is gebeurd in het midden omdat ik niet aanwezig was bij het gesprek in de winkel.
Echter ben ik wel van mening dat het niet de bedoeling is, dat je naar huis gaat met het gevoel dat je niet geholpen bent en zomaar weggestuurd wordt. Namens Vodafone bied ik je dan ook mijn excuses aan. Dit is absoluut niet het gevoel wat we je willen geven!
Mocht je het niet mee eens zijn met een bepaalde situatie in een winkel mag je dit kenbaar maken bij de shopmanager zodat er alsnog gekeken kan worden naar een oplossing in de winkel. Wel is het zo dat zij natuurlijk ook bepaalde procedures moeten volgen.
Je geeft aan dat er al een reparatie heeft plaats gevonden. Ik raad je aan om dit ook bij de winkel aan te geven zodat zij hem opnieuw kunnen opsturen naar het reparatiecentrum. Laat dit vermelden onder: repeat repair en zorg dat je het oude reparatienummer ook bij de hand hebt.
Wat je nog zou kunnen doen is, contact opnemen met mijn collega's via de chat of door te bellen. Je vraagt bij mijn collega's een expertise onderzoek aan. Hierdoor wordt er via ons ook meegekeken bij de reparatie van je toestel.
Zorg ervoor dat je hiervoor ook je nieuwe reparatienummer bij de hand hebt.