Teckel

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Apple iPhone Xs max valt uit

Ik heb via jullie een iPhone xs max donderdag binnen gekregen maar hij valt iedere keer uit en start dan weer vanzelf op!! Erg vervelend vind ik dat... hoe los ik dat op. Te rob
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Teckel, je kunt eventueel ook nog de fabrieksinstellingen terugzetten of herstellen via iTunes (met kabel). Mogelijk lost dat het al op, anders adviseer ik inderdaad een bezoek aan een van onze winkels.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Teckel
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

De beste oplossing is om even langs een Vodafone Winkel te gaan en daar naar te laten kijken wat ze er mee kunnen doen. Mocht er dan iets mis zijn dan moet die terug gezonden worden. Zie voor meer info over ruilen en retour zenden op deze pagina.

Voor het vinden van een winkel, zie hier: https://www.vodafone.nl/support/contact/vind-een-winkel.shtml
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Teckel, je kunt eventueel ook nog de fabrieksinstellingen terugzetten of herstellen via iTunes (met kabel). Mogelijk lost dat het al op, anders adviseer ik inderdaad een bezoek aan een van onze winkels.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je het nog kunnen oplossen of ga je het toestel retouneren Teckel ?
Teckel
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Gaan Mn apps en foto’s weg als ik m weer op fabrieks instellingen terug zet?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ja maar ik raad je wel aan om eerst een back-up te maken. Hierdoor raak je ze niet kwijt (Dit kan via iTunes of via iCloud). Zodra je daarna je back-up terug zet, komen de apps en foto's ook weer terug 🙂 Meer hierover lees je hier.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic