Valozo1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Traag 4g

Sinds een paar weken is mijn 4g echt heel erg traag. Hij doet er gewoon 10 minuten minimaal over om een web pagina te openen. Ik hoop dat er een oplossing komt! Want dit is echt zwaar irritant.

Mvg
Valozo1
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Dat is niet een pretje.
Had je al even gekeken op de storing en werkzaamheden kaart om te bekijken of er misschien iets gaande is in je regio? Zo niet klik hier, voer je postcode in om dit goed te kunnen controleren.

Daarnaast zou je even kunnen controleren hoe snel dit gaat via het 3G netwerk. Zijn er andere rondom je die ook problemen ondervinden?

We horen graag van je terug, fijne avond.
Anonymous
Niet van toepassing
is het nog gelukt met de tip van
Toestel opnieuw opstarten wil ook nog wel eens helpen.
Indien het met de bovenstaande tips niet opgelost is raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice.
Zij kunnen met jou meekijken hoe de simkaart zich aanmeldt, of er een blokkade opstaat of een ander issue speelt.
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Valozo1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hee, nee het is niet gelukt en ik had al via de chat gedaan van de Vodafone app alleen daar is niks raars aan te zien zeggen ze.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hello Valozo1,

We hebben helaas niet te horen gekregen of je dit probleem alleen ervaart in een bepaald gebied (zoals je eigen regio) of dat je dit op verschillende plekken in Nederland ondervindt.

Ik lees ook terug dat je dit maar een paar weken ondervind. Daarvoor heb je geen enkele problemen dus ondervonden? Heb je toevallig niet aan de mobiele netwerk instellingen gezeten?
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen via http://handleidingen.vodafone.nl
Let daarbij op dat mobiele data aan moet staan en bij netwerkmodus LTE/WCDMA/GPRS (4G, 3G en 2G) moet aan gevinkt zijn. Beschikt het toestel niet over LTE/4G dan natuurlijk alleen WCDMA/GPRS (3G en 2G). Is het een zakelijk account/nummer probeer dan eens de office.vodafone.nl ipv de live.vodafone.com. Gebruikersnaam en wachtwoord is vodafone.

U kunt ook handmatig een ander netwerk selecteren via netwerk operators of aanbieders. Vervolgens zet u hem daarna weer terug op het Vodafone netwerk. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.

Mocht dit niet geholpen hebben raad ik u aan om een kruistest uit te voeren. Dit betekent dat uw simkaart in een ander merk en type toestel moet en een werkende simkaart in uw toestel. Dit kunt u doen in een Vodafone winkel. Mijn collega's helpen u daar graag verder. Mocht het aan de simkaart liggen dan krijgt u een nieuwe simkaart in de winkel of via de klantenservice.

Tevens kunt u contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen zien hoe de simkaart is aangemeld op het netwerk, of er een blokkade opstaat etc.
Zie voor meer informatie tevens: https://www.vodafone.nl/support/netwerk-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Valozo1 , hebben de tips van Steven nog geholpen?
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic