Seobang

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Totaal geen verbinding

Sinds een uur of 7 heb ik al de hele tijd bij de verbinding op mijn BlackBerry SOS staan. 
HEEL SOMS doet ie het even, maar dan ook maar voor 5 sec. ongeveer. Dit is heel erg irritant en ik vraag me aan waar het aan kan liggen.
Op twitter heb ik al enkele berichten gezien dat andere mensen hier ook last van hebben. Wat kan ik doen? Is een beetje lastig zonder enig bereik natuurlijk :). 
9 Reacties 9
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Seobang,

Welkom op het Forum!
Vervelend om te horen dat je SOS in beeld hebt.

Wat heb je zelf al geprobeerd? Om jou te helpen hebben we meer informatie nodig.
Dus, overspoel ons met info en wij kunnen je verder goed ondersteunen, goed 😉
AlexC23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al een paar dagen dat ik helemaal geen verbinding heb met de Vodafone netwerk. Daarvoor was het dat de verbinding tijdens telefoongesprekken heel slecht was.
 
Nu staat er "Alleen noodoproepen" op mijn Samsung Galaxy S telefoon.
 
Ik heb geprobeerd te kijken of het niet aal mijn locatie ligt, ik zit gewoon thuis waar het normaal altijd gewoon deed. Ook heb ik gekeken of ik bij 'instellingen' niet opnieuw verbinding kan maken met de netwerk, maar dan krijg ik de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt.
 
Hoe komt dit?
Slava

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem en vorige week vrijdag had ik het ook, dus heb ik net via vaste lijn met klantenservice gebeld. Zij voeren momenteel werkzaamheden uit in (de beurt van?) Den Bosch (daar zit ik ook) en daardoor kan de verbinding inderdaad wegvallen. De werkzaamheden zullen tot rond 6 uur vanavond doorgaan. Ik werd geadviseerd om mijn telefoon zo in te stellen dat hij geen verbinding zoekt via 3G maar via GSM. Dan heb je geen internet maar je kunt in ieder geval bellen en sms-en. Dat heeft inderdaad geholpen - mijn telefoon geeft aan dat er een heel zwak verbinding is maar die is er in ieder geval wel. Dat lost het voor nu in ieder geval op.
Ik ben heel fijn geholpen door de klantenservice maar het zou toch fijn zijn als abonees van tevoren ingelicht worden over de werkzaamheden en eventuele oplossingen dan achteraf. Als Vodafone weet dat ze iets gaan doen in de beurt van een bepaalde plaats, dan kan een smsje een avond daarvoor naar alle abonees die daar in ieder geval wonen geen kwaad. Ik stel mijn mobiel liever alvast in voor een zwakkere verbinding dan telefoontjes missen zoals het vanochtend het geval was.
 
AlexC23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben weer verbonden vanaf vandaag (hoera) zonder iets te doen, maar de verbinding is nogal zwak
AlexC23

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
verbinding is nog steeds heel zwak!!!!
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Mmm vervelend dat je dit nog heb Alex, heb je het probleem op meerdere locaties? Is het op 1 locaties, geef aub een postcode. Heb je een simwissel geprobeerd? Of een kruistest (simkaart in een ander toestel doen) geprobeerd?

Dat zijn wel dingen die we hier moeten weten om je verder te kunnen helpen.
kampie11

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik verblijf voor mijn werk in Muenster, Westfalen, Duitsland. De storing van gisteren in nederland, heeft dat ermee te maken dat ik totaal geen ontvangst heb?
 
Gr ton
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Ton,

Ik geloof dat jouw probleem gerelateerd is aan dit onderwerp: Grote Brand... ook het buitenlands netwerk (roaming is hierdoor geraakt).
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi,

Ik zie dat je Topic al een tijd openstaat zonder reacties waarvoor onze excuses!
Verder zou ik graag van je willen weten of je probleem nog relevant is of dat ik het Topic kan sluiten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic