Hier ook.
1,5 week geleden naar de winkel om te verlengen, helaas storing toen. Maandag online gekeken, zie ik overal gigantisch groot 50% op alle abonnementen!! staan."Mooi, ik heb mazzel!" dacht ik.
Helaas is de bijbetaling voor het toestel ook € 7,- hoger geworden en wordt er ineens geen korting voor verlengen meer gegeven.
Hierdoor ben ik uiteindelijk duurder uit (niet zo heel veel, maar het gaat om het idee...)
Maandag naar de klantenservice gebeld, maar krijg niemand te pakken, dan maar en terugbelverzoek (zit nog steeds te wachten op het telefoontje...)
Uiteindelijk na heel veel proberen iemand via de chat te pakken gekregen... Bij navraag blijkt de regelgeving veranderd te zijn voor het geven van korting op telefoons en zijn daarom de prijzen van de abonnementen aangepast. OK, begrijpelijk, maar doe dan niet alsof dit een gigantisch mooie actie is.
Over het ineens verdwijnen van korting voor bestaande abonnees werd gezegd "dat verlengers ook van de aanbieding gebruik mogen maken". Hieruit kan ik dus opmaken dat als geweldig voordeel en als dank voor trouwe klanten zij 'niet achtergesteld worden' op nieuwe abonnees?
Ik heb nu voorlopig verlengd naar SIM-Only (OK, dat is inderdaad nu voordeliger, maar ik wil het liefst een nieuw toestel!) maar ik zit er ernstig over na te denken om de hele boel te annuleren en naar een andere provider over te stappen, gewoon omdat ik aan dit hele gedoe een behoorlijk nare bijsmaak overhou...
Heel jammer, ik ken vodafone zo niet! 😞