Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

Welkom op het Super User Speeltuin board!

Hallo Super Users!

Welkom op het Super User Speeltuin Board. Dit deel van het forum is exclusief door, voor en van jullie.

Hier kunnen jullie naar hartenlust met elkaar discussiëren over topics die leven op het forum. Heb je vragen of hulp nodig bij het opzetten van een topic? Plaats hier een voorbeeld en laat de rest hun licht erop schijnen. Ook als je niet zeker weet of een user of jezelf buiten je boekje gaat met een bepaald antwoord kan je hier met elkaar sparren!



Als er vanuit ons belangrijke mededelingen zijn voor jullie als Super User zullen we deze in dit board posten.

Ook hier geldt natuurlijk dat je je aan de huisregels houdt. Dus geen dubbele topics of zaken die niet op het forum thuishoren.

Power to you!
3 Reacties 3
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Speeltuin? Are you serious?

Doet me denken aan de Piraten Partij, die elke brief begint met beste Piraten. (en dan afvragen waarom ze niet serieus genomen worden).

Superuser, wordt je dat na bepaald aantal postings? Of gaat dat manueel?
Want als het na zoveel postings is, dan wilt dat niet zeggen dat we experts zijn als superuser.

Ik zie soms wat postings, dat ik denk, is dat een ervarings deskundige?
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Zover ik weet is het idee gekomen vanuit (een van) onze Super Users. Het kan handig zijn om als Super Users onderling zaken te kunnen delen.

Je wordt inderdaad automatisch Super User of kenner, en krijgt dus automatisch toegang tot bepaalde extra onderdelen. Hiervoor zijn voorwaarden in het systeem vastgesteld, zoals het aantal oplossingen, tijd online, hoeveelheid berichten etc. Meer informatie kun je lezen in dit topic.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic