Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes

Topics sluiten is dat handig, nodig?

Soms kunnen er topics zijn waar je een steentje wilt bijdragen maar omdat ze zijn gesloten kan dat niet.
Ik begrijp wel uiteraard dat dit voor overzicht zorgt en men een nieuw topic kan maken bij een vraag.

Maar een Voorbeeld.

Zelf ben ik ook ooit gebeld door een medewerker van Microsoft, hoorde dat zeggen in het Engels. Ik wist meteen dat hij een neppertjuh ? was.

Dus ik stond hem te woord in dialect, Frisiaans?.

Het was een leerzaam gesprek, voor hem denk ik. Ik ben nooit meer teruggebeld door de club van gladiolen. ??

Misschien is dit wel of niet sluiten van topics nog eens nader te bestuderen. Dat ik hiervoor een extra topic aan moet maken zou dan niet nodig zijn geweest. ??
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi allen,

We hebben natuurlijk regels vastgesteld betreffende onze werkwijze. Daar hoort ook bij dat we inactieve of niet relevante topics na een bepaalde tijd sluiten, inderdaad ook om het overzicht te bewaren. Het kan in al deze gevallen natuurlijk wel eens voorkomen dat er, later dan die afgesproken tijdsspanne, iemand langs komt die toch ook nog wel iets aan die specifieke discussie wil toevoegen. Het is voor ons helaas niet uit te filteren in welke gevallen dit kan gebeuren. Vandaar dat we in dit geval toch vasthouden aan onze werkwijze 🙂

Wat betreft de vraag over de tijdsduur van aanpassing: zowel Serkan als ik moeten jullie daarop het antwoord nu schuldig blijven. We zullen deze vraag bij Insided neerleggen, dan kunnen zij opheldering geven.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Friesian
Nu ben ik niet werkzaam bij Vodafone en kan je daar geen antwoord op geven.
Echter, ik begrijp wel dat sommige vragen niet altijd open hoeven te blijven. Als er antwoord is gegeven dan is het klaar voor de topic en kan deze ook gewoon gesloten worden. Mocht er een klant zijn die een zelfde vraag heeft dan komt die wel weer naar boven en kan een moderator, of een klant, hier weer antwoord op geven.

Belangrijke topic's laten de moderatoren hier ook wel open staan. Maar korte vragen, die eigenlijk niet zo relevant zijn en ook terug te vinden zijn op de website, laten ze liever varen en geeft dit wel een fijne en overzichtelijke community. Maar nogmaals, ik ben een klant en geen medewerker. Dus waarom Vodafone voor deze, in mijn ogen, wel fijne overzichtelijke community heeft gekozen, geen idee.
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Er is iets geks aan de hand. Iets toevoegen, bewerken gaat in de openingspost maar daarna opslaan gaat niet. Knop reageert niet.

(wilde toevoegen, op zijn Brabants ouwehoeren is best geinig. ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Volgens mij kun je maar een bepaalde tijd een post aanpassen als user. Ik meen de eerste 30 minuten. Toch Sharon?
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Steven dit kan tot binnen een uur na plaatsing van een post. ? En daar zat ik ruim binnen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Het zou best kunnen dat dit een uur is. Ik weet dat het een bepaalde tijd is en het daarna niet meer mogelijk is.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi allen,

We hebben natuurlijk regels vastgesteld betreffende onze werkwijze. Daar hoort ook bij dat we inactieve of niet relevante topics na een bepaalde tijd sluiten, inderdaad ook om het overzicht te bewaren. Het kan in al deze gevallen natuurlijk wel eens voorkomen dat er, later dan die afgesproken tijdsspanne, iemand langs komt die toch ook nog wel iets aan die specifieke discussie wil toevoegen. Het is voor ons helaas niet uit te filteren in welke gevallen dit kan gebeuren. Vandaar dat we in dit geval toch vasthouden aan onze werkwijze 🙂

Wat betreft de vraag over de tijdsduur van aanpassing: zowel Serkan als ik moeten jullie daarop het antwoord nu schuldig blijven. We zullen deze vraag bij Insided neerleggen, dan kunnen zij opheldering geven.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Tijdsduur van aanpassing is 1 uur.
Zo zit dit bij Ziggo, dus ik verwacht dit ook bij Vodafone.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik wacht nog op terugkoppeling van Sharon. Ik denk ook 1 uur. Maar weet het niet zeker. Heb Haar hierover een mail gestuurd.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Update van dit issue aan Serkan gevraagd. To be continued..
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic