Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,309Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.2KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Trieste reperatie en nog niet goed ! Alleen-lezen Onopgelost

Mobiel jl voor reperatie gebracht omdat we elkaar niet konden horen in een gesprek .ach vodafone even opsturen en wordt gemaakt !2 weken laten berixht ok is gemaakt .wij naar huis alles overzetten elk...

Apple iPhone Xs max valt uit Alleen-lezen Opgelost

Ik heb via jullie een iPhone xs max donderdag binnen gekregen maar hij valt iedere keer uit en start dan weer vanzelf op!! Erg vervelend vind ik dat... hoe los ik dat op. Te rob

Teckel door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Niet bereikbaar Belgie en schofterige behandeling Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Na meerdere malen ijlenlang in de wacht, 2 keer weggedrukt kreeg ik dan eindelijk weer iemand aan de telefoon. Ik ben niet bereikbaar in Belgie zeg ik, geen facebook YouTube, whatsapp etc, Heb 2...

MariaMM door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Zakelijke voicemail Alleen-lezen Opgelost

Vraagje.Bestaat er niet bij jullie zoals bij jullie grote concurrent zoiets als zakelijke voicemail.Of komt dat misschien ooit in de toekomst

dubbele bestelling Alleen-lezen Opgelost

Ik had gisteren een telefoon met abonnement besteld op de website. Ik had nooit een bevestiging gekregen en toen heb ik dus de klantenservice gebeld. Deze vertelde me dat mijn bestelling een error kre...

extra data Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Een paar weken terug heb ik de extra data voor mijn kinderen stopgezet omdat de vakantie voorbij is. Echter op de tegoed overzicht van mijn vodaphone, staat dat ze ieder nog 3g extra hebben deze...

Factuur Ziggo - Waar kan ik dat vinden Alleen-lezen Opgelost

HoiAls ik inlog op Vodafone of Ziggo, kom ik op de dashboard pagina. Dit is altijd dezelfde pagina. Mijn vodafone facturen kan ik gewoon onder facturen vindenEchter sinds het geheel is samengevoegd ka...

HansvdPol door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail bellen geen geluid Alleen-lezen Opgelost

Ik heb al een tijdje het probleem dat wanneer ik probeer een voicemail te luisteren, ik helemaal niks hoor. Ik heb ook geprobeerd het geluid harder te zetten, en ook op de luidspreker, maar nog steeds...

Netwerk verbeteringen niet zichtbaar Alleen-lezen Onopgelost

Hey iedereen. Ik zag vandaag een artikel op telecompaper, die opmerkte dat de netwerksnelheid en verbeteringen niet zichtbaar te merken waren. Nu valt het mij op dat in Utrecht en Amsterdam het nog st...

Wel verbinding netwerk maar geen Internet Alleen-lezen Opgelost

MbobieleWifi-punt maakt wel connectie met het netwerk maar no internet geeft hij aan.. Vodafone zegt geen probleem te hebben.. heb het probleem speelt vanaf Amsterdam tot en met in Den Haag..via Schip...

Dirkbelg door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Poort 25 in het mobiele netwerk vanaf 8 november geblokkeerd Alleen-lezen Onopgelost

VodafoneZiggo blokkeert per 8 november 2018 het versturen van e-mail via poort 25 in het mobiele netwerk. Poort 25 is één van de standaardpoorten voor het verzenden van e-mail via het SMTP protocol. I...

Sharon door Community Developer
  • 3522 Topics
  • 213 Oplossingen
  • 438 Likes

Niet gebeld worden in Europa, kan ook niet bellen naar Nederland Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan niet gebeld worden in Europa, kan ook niet bellen naar Nederland.Bij mediamarkt vertelt men tegen mij, " moet je Vodafone G4 uitzetten .Lukt het dan niet bel dan naar de helpdesk van Vodafone.T...

Voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik kan mij voicemail niet beluisteren. Ik heb mijn simkaart in een nieuwe telefoon, komt dat hierdoor?

Opvang phishing berichten Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/vzpfvWe horen regelmatig dat klanten verdachte e-mailberichten ontvangen. Daarbij lijkt het alsof Vodafone de afzender is. In de bijlage zit vaak een schadelijk virus. Spammers en in...

Arina door Expert
  • 2268 Topics
  • 236 Oplossingen
  • 126 Likes

StevenTest heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]StevenTest heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Dit kan niet!TopicGeplaatst door: Dirkbelg

Blokkade bij openstaande rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Ik vroeg mij af: Vinden jullie het normaal om zomaar een simkaart te blokkeren vanwege een openstaande rekening, zonder de klant op enige manier op de hoogte te stellen van deze rekening? Wa...

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Jongens, weer spammers!!!TopicGeplaatst door: SuperKladman_tk

Energieboy door Super Expert
  • 9440 Topics
  • 2995 Oplossingen
  • 2099 Likes

Dekking in postcodegebied 9561 TE verbeteren door komst nieuwe mast? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Met mijn bedrijf zijn wij al jarenlang klant bij Vodafone. De dekking is bij mijn bedrijf prima. Thuis in mijn woonplaats Ter Apel (wijk Agodorp), postcode 9561 TE is er helaas geen dek...

continu door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Apple IOS update 12.0.1 - slechte WiFi oplossing Alleen-lezen Onopgelost

Mensen met een iPhone en/of iPad met WiFi problemen kunnen iets hebben aan de nieuwe update van Apple. Vooral de slechtere verbinding bij Wi-Fi en mobiel bereik kan in sommige gevallen voor problemen ...

Energieboy door Super Expert
  • 9440 Topics
  • 2995 Oplossingen
  • 2099 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen