Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,273Oplossingen
  • 1,744Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Beste meneer/mevrouw Min telefoon pakt me nieuwe simkaart van Vodafone niet in me toestel dan blijft die zeggen dat ik een simkaart moet plaatsen terwijl er een Vodafone kaartje inzat dus weet nu niet...

Blocked telefon Alleen-lezen Opgelost

HI I have questions. Me husband have only 1 payment to pay . And today we have block telefon. Me telefon number is *******Moderator edit: mobile number deleted in case of privacy

Verlengen Alleen-lezen Opgelost

Goedenavond,Ik wil het abonnement van mijn telefoon verlengen. Hebben jullie een speciale aanbieding voor mij? Ik wil graag de 10XSMet vriendelijke groet,Dennis Berends

Heraansluiting Alleen-lezen Onopgelost

Door 2 dagen te laat betalen werd mij abonnement volledig geblokkeerd. Op 21 feb heb ik het bedrag voldaan en zou volgens een medewerker mijn abonnement weer binnen 2 tot 24 uur her aangesloten worden...

Losse toestelprijs Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wat is de kostprijs van "Huawei Mate 20 Lite zwart" en "Huawei P Smart 2019 Dual Sim zwart" zonder abonnement? Ik werk met prepaid en wens dat zo te behouden. Ik heb dus enkel een nieuwe telefoo...

Galaxy buds claimen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een vraagje over het claimen van de Galaxy Buds, Ik heb namelijk alle gegevens ingevoerd en zou een bevestiging mail van Samsung krijgen, maar heb nog niks gekregen (staat ook niet in spambox e...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen