Onrecht

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Toestel defect binnen garantieperiode, maar reparatie wordt niet uitgevoerd

Beste mensen,

Ik zou graag willen weten of jullie teleurstellende ervaringen hebben met dynafix en Vodafone. In garantieperiode is het toestel kapot maar beiden willen niet meewerken voor reparatie. Iemand tips hoe ik mijn rechten kenbaar kan maken?

10 Reacties 10
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Onrecht

De titel van je topic is niet in lijn met onze huisregels. Ik heb daarom de titel aangepast. Ook is de informatie die je in je bericht geeft een beetje beperkt. Kun je uitleggen wat je bedoelt met: beiden willen niet meewerken voor reparatie? Dank alvast.
Onrecht
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje,
Bedankt voor je reactie.
Ik heb in het begin van mijn abonnement mijn defecte toestel opgestuurd baar dynalog. Mijn toestel was helemaal nieuw. Toen ik mijn toestel terug kreeg zat er schade op. Meteen gebeld gemaild foto's gestuurd (volgens protocol).
Maar helaas terwijl mijn telefoon bij a.gifte gecheckt is schade hebben ze er bij dynalog niets mee gedaan. Constant van wij werken met matjes etc. Mijn telefoon viel nog steeds uit en werd heet. Nu mijn toestel (bijna op het einde van mijn abonnement) weer defect is. Precies hetzelfde probleem als destijds. Zeggen ze dat mijn telefoon schade bevat (en dat klopt) dus niet meer onder de garantie valt. Dus als mijn nieuwe toestel met schade terugkomt wordt ik niet gehoord en nu mijn defecte toestel met schade binnenkomt vervalt mijn garantie. Ik ben niet naar behoren behandeld. Nooit teruggebeld niet door Vodafone en dynalogic. Mijn afwijzing heb ik niet zwart op wit gekregen pas toen ik weer belde was het ooih u bent afgewezen. Ik leg mij er niet bij neer en ga in beroep. Als dit niet naar behoren wordt opgelost ga ik niet verder met Vodafone.
Nogmaals dank voor u reactie.
Mvg
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Onrecht

Dank voor de uitleg. Als andere forumgebruikers een soortgelijke ervaring hebben kunnen ze op dit bericht reageren.

Het is in ieder geval wel zo dat wij als moderators je via het forum niet kunnen helpen met het oplossen van je klacht. Daarvoor moet je echt terecht bij onze klantenservice.
Onrecht
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maartje,
Dit antwoord heeft mij niet echt geholpen. Maar daar ga jij niet over. Ik hoop dat ik van andere forum gebruikers e.v. advies kan winnen. Want ik voel mij als klant wel in de kou gezet!
Maartje bedankt voor je reactie.
Toch hopend op een eerlijke oplossing van Vodafone wacht ik af.
mvg
GEEMOO

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb ook slechte ervaringen met Vodafone en hun reparatieservice Dynafix.
Toestel is drie keer ter reparatie geweest maar, niets aan gedaan alleen een update van de software. Ook zegt Dynafix contact te hebben gehad met Apple. Apple zegt dat dit niet zo is. Ze liegen dus gewoon.
Vodafone belooft nieuw toestel te verstrekken binnen 10 dagen. Na 3 weken zelf gebeld. doen weer dezelfde belofte.
Vervolgens na weer een week wachten bieden ze een tweedehands toestel aan. Gebeld met Apple. Deze halen het toestel op. Blijkt niet te repareren. Sturen binnen 2 dagen een gereviseerd toestel (buitenkant nieuw binnenkant gereviseerd). Altijd nog beter dan een 2ehands en werkt perfect.
Vodafone reageert op geen enkele klacht en reageert ook niet op een terugbelverzoek. Wettelijk zijn ze verplicht een nieuw toestel te geven maar, ze weigeren dit. Jestaat gewoon voor het blok. Je kan een gerechtelijke procedure aanspannen maar, dit is zeer omslachtig en kostbaar.
Nooit meer Vodafone!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @GEEMOO ,

Voor de oplossing van je 1e topic over je probleem klik daarvoor hier.
Onrecht
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Geemo,
Bedankt voor je reactie.
Wat een gedoe zeg met Dynafix en Vodafone. Maar uiteindelijk ligt de oplossing bij Vodafone. Zij kunnen een eindbeslissing nemen en wij zijn uiteraard klant bij hun. Het ergste is dat je nooit teruggebeld wordt en van de een naar de ander belt. Gelukkig heb jij nu een telefoon. Ik heb nog niks mijn toestel ligt defect bij dynafix. Ik heb een aangetekende klachten brief gestuurd maar heb nog geen schriftelijke reactie ontvangen.
Echt een gedoe. Je wordt niet serieus genomen als klant.
thanxs voor je reactie
Hrts
Moogie

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hier een soortgelijk probleem, nieuwe telefoon ontvangen maar binnen 2 weken ook defect, online bestelling gedaan destijds, nu is telefoon teruggestuurd "naar stock" ik zou met een paar dagen een nieuw toestel krijgen maar na ruim een week nog niks gehoord,maar niemand kan mij vertellen hoe nu verder, het zou erg druk zijn in het distributiecentrum, echt niet van deze tijd dit soort zaken.

Wie weet een oplossing?


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Moogie Dit kun je beter even bespreken met onze orderdesk. Zij kunnen de status voor je navragen.
Dit Forum is bedoeld voor en door Forumleden, zoals aangegeven in onze huisregels. Andere gebruikers van het forum kunnen jouw gegevens niet inzien.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- Gesloten -
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic