Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

[Ervaringen, Acties en Discussie] De Nieuwe HTC One M9

Hallo allemaal!

Misschien heb je al gezien dat je sinds deze week voor de HTC One M9 een pre-order kunt plaatsen. Dit topic is bedoeld om jullie alvast informatie te geven over de One M9 en de bijbehorende acties. Eventuele updates plaatsen we in dit topic. Jullie kunnen het topic gebruiken om jullie eigen ervaringen met de One M9 te delen en bespreken.

Om een e-mail te ontvangen en op de hoogte te blijven van updates in dit topic, klik je op 'Opties' bovenaan dit bericht en dan op 'Abonneren'. Bezoek je dit topic vanaf je mobiel? Klik dan eerst op 'ik ook' en daarna op 'Abonneren'. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst via deze link.



Software
Zoals je mag verwachten heeft de One M9 Android - 5.0 Lollipop. Ook het startscherm is vernieuwd met HTC Sense 7. Je kunt nu de meest gebruikte apps op basis van je locatie tonen op je startscherm. Zo krijg je thuis andere snelkoppelingen te zien dan op het werk of onderweg.

Design
Wanneer je al kennis hebt gemaakt met de HTC One M8 merk je waarschijnlijk weinig verschil qua design. Er is weer gebruik gemaakt van een metalen behuizing. Voor het glas wordt gebruik gemaakt van Gorilla Glass 4. Dit redelijk nieuwe type glas wordt steeds vaker gebruikt en zorgt dat je telefoon beter beschermd is tegen schade.

Schermformaat en resolutie
Net als bij de One M8 wordt er gebruik gemaakt van een 5-inch Super LCD3 scherm met 1080 x 1920 pixels.

Camera
De camera van de One M9 is sterk verbeterd. Met ruim 20 megapixel en dual-LED kun je de scherpste en mooiste foto's maken. Tegenover de One M8 met 4 megapixel is dit een grote verbetering te noemen! Aan de voorkant zit een 4 megapixelcamera, handig voor je selfies! Omdat de camera aan de voorkant een ultrapixel-camera is, ben je zelfs bij slechte verlichting goed zichtbaar.

Overige topfeatures
Standaard 32 GB interne en 3 GB RAM-geheugen, Ultra HD video-opname en een Quad-core 1.5 GHz Cortex-A53 & Quad-core 2 GHz Cortex-A57 processor.

Vodafone actie
Als Vodafone klant kun je gebruik maken van onderstaande de ultimate sound pack actie. Pre-order hiervoor de HTC One M9 en koop de ultimate sound pack van Harman Kardon t.w.v. € 349,00 voor slechts € 99,00.

Hoe werkt het?
Ga na ontvangst van je nieuwe telefoon naar de Vodafone accessoires shop en bestel de ultimate sound pack. Alleen bij Vodafone beschikbaar i.c.m. wanneer je een pre-order met de HTC One M9 plaatst tussen 2 en 27 maart 2015. Het bestellen van de sound pack is mogelijk van 27 maart tot en met 30 april 2015.


Aan de buitenkant is er dus niet veel veranderd, maar achter de schermen is er veel verbeterd. Een geweldige camera, meer geheugen HTC brengt hiermee een top Smartphone op de markt.

Zodra we starten met de levering maken we nog een apart topic hierover. Deel hieronder alvast wat jullie vinden van de nieuwe HTC One M9!
17 Reacties 17
Anonymous
Niet van toepassing
Kan niet wachten tot het zover is 🙂
Ptrmzk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo. De pre-order actie is mij nog onduidelijk. De zogenaamde 'ultimate sound pack' bestaat zoals ik kan opmaken uit de afbeelding uit een koptelefoon en een portable speaker. Ik ben benieuwd wat je nu daadwerkelijk krijgt wanneer je deelneemt aan deze actie, plus wat de specificaties van de producten zijn. Ik heb even gezocht naar deze producten en ik kan alleen de koptelefoon vinden, waar ook nog 2 versies van zijn. Blijkbaar heeft Vodafone zelf de benaming 'ultimate sound pack' gegeven, want hier is ook verder niks over te vinden.
Ik heb ook al gebeld met klantenservice, maar het lukte hen niet om mij te voorzien van deze informatie.
Kan iemand mij verder helpen?
Groet,

Scoobyboogie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Ook ik heb 20minuten aan de lijn gehangen bij verschillende vriendelijke mensen van de klantenservice en ben uiteindelijk hier naar toe gestuurd om dezelfde vraag ook te stellen:

Wat zit er precies bij dit Ultimate sound pack, welke koptelefoon en welke portable speaker?

Hopelijk kan de topic starter hier een antwoord op geven.

Groet
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@iedereen,

Als ik de foto bekijk dan zie ik dat het om een koptelefoon met een speaker. Neem aan als dit op de foto staat dit dan ook zo is........Correct me if i am wrong!

Groetjes stevied86
Scoobyboogie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dat zien wij ook. Alleen wil graag weten welk type box en koptelefoon het is 🙂
NickC

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik denk dat het voor de koptelefoon de Harman Kardon BT is. En voor de speaker ben ik nog niet echt achter.


NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Hoppa en de telefoon heeft last van oververhitting:
Link naar bron

Wordt dit een terug roep actie?

Vincehermans

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik zit ook met dezelfde vraag.

Koptelefoon lijkt me zo goed als zeker de; Harman Kardon SOHO.
Speakers zijn in ieder geval bluetooth speakers (volgens klantenservice), het type kan ik helaas ook niet vinden.
NickC

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is de soho koptelefoon en de One speaker.

http://i57.tinypic.com/jtoqhz.png
Marc
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Inderdaad, de Harman Kardon SOHO headset (met draad) en de Harman Kardon One speaker. De speaker is speciaal gemaakt voor de HTC One M9.
esther-

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Jeet jeetje, wat een gedoe.

Pre-order je een HTC M9, met abonoment om hem ''als eerste'' in huis te hebben, komt hij de 27'ste al in de Vodafone winkels en zit ik als nog zonder mobiel.. Neem ik contact op met de klanten service via telefoon of live chat krijg ik alleen te horen dat ik online mijn order kan checken en dat ik moet wachten.

Zeer teleur gesteld; vooraal aangezien mijn collega's die LATER! dan ik ge pre-ordered hebben wel al hun M9 binnen hebben.. maar dat is gek!

"Orderstatus:
order is verified and fulfillment is in progress
Laatst gewijzigd: 09-03-2015 05:52:26"

Wat een gehannes, laatste keer dat ik online bij Vodafone bestel, wat is deze service baalen zeg.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Bedankt voor je bericht en je bestelling! Helaas heb ik geen inzage in het ordersysteem. Voor een online bestelling kun je de status hier nakijken of je kunt bellen met 0800-0200043 (gratis). Als je telefonisch besteld hebt, kun je bellen met 0800-0560 (gratis). Bij een telefonische bestelling kun je de status niet online inzien. Je kunt deze nummers ook bellen als er onverhoopt iets mis gaat met je bestelling of als je andere vragen hebt. Je kunt al deze informatie nog eens hier nalezen.
esther-

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn HK setje besteld, levertijd 2-3 weekjes.. ben benieuwd!
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We horen het graag van je terug @esther- of alles uiteindelijk is goed gegaan.
Wens je in ieder geval alvast veel plezier ermee :).
Meijer

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook de M9 begin maart in pre-order besteld.
Nog steeds niks in huis...
Elke keer 40 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn hebt en dan van het kastje naar de muur worden gestuurd. Waardeloze klantenservice en hondsbrutale meiden daar.
1e keer klant bij Vodafone maar nu al 100% spijt dat ik ben overgestapt.

sdanny

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Sinds 27-03 in het bezit van de branded Vodafone M9. Fantastisch ding. Op de camera na die wat optimalisaties kan gebruiken. Hiervoor is een EU maintenance update gemaakt. Omdat mijn toestel branded is moet vodafone deze uitleveren. Tenminste ik dacht dat dit zo in elkaar zit. Kunnen jullie mij a.u.b. vertellen of ik het juist heb en wanneer ik de update kan verwachten? Ik heb nu software 1.32.161.15. Alvast bedankt!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
sdanny

Branded toestellen krijgen de update inderdaad op andere tijden dan niet-branded toestellen. Soms is dat eerder, soms later. Wij hebben helaas geen mogelijkheid om te kijken wanneer de update exact voor jouw toestel staat gepland.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic