Marcor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Toch kosten voor het bellen naar buitenland (Duitsland)?

Ik heb voor de maand juni een 100 minuten naar EU bundel afsloten . Heb 20 minuten gebeld en er staat rond €8,00 belkosten.
Half juni dat ik, ik zet hem vast uit, hij is de hele maand geldig. Heb naar Engeland en daarna Duitsland gebeld. Rond 21 minuten.
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi Marcor
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend natuurlijk en snap dat je daar graag antwoord op wenst. Dit is een klanten Community en die helpen elkaar, deze vraag is door klanten niet op te lossen. Het beste kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en dit kan je doen door te bellen of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord). Dit is de beste manier om direct antwoord te krijgen op je vraag. Zelf denk ik dat je aan het einde van de maand gewoon op 0,00 euro uit komt omdat je zo'n bundel hebt. Maar vragen is natuurlijk daar beter!

Laat nog even weten hoe het is afgelopen, alvast bedankt.
Marcor
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Het is naar tevredenheid opgelost, via live chat.? Het was een foutje in het systeem.
Bedankt
Energieboy
Expert
Expert
  • 12345Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Super om te horen!
Mocht het antwoord wat ik je heb gegeven een juist antwoord zijn. Wil je deze dan als Best Antwoord aangeven. Daar help je andere klanten ook weer mee, als die een soort gelijke vraag heeft 🙂

Fijn dat het is opgelost en nog een mooie fijne dag gewenst.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic