Opgelost! Ga naar oplossing.
J1982 schreef:Ten eerste welkom op het forum! Leuk dat je je hebt aangemeld!
Goedemiddag,
Ik lees hier al een tijdje mee, maar dacht vandaag laat ik me maar eens aanmelden 🙂
Zoals de meeste hier ben ik ook geinteresseerd in de iPhone 5. Ik mag aankomend weekend mijn abonnement verlengen maar zoals het er nu naar uit ziet zal ik de iphone niet eerder hebben dan in december/januari 2013 -.- Opzicht doet mijn huidige iPhone(4) het nog wel, maar is die alleen trager door iOS 6. En ben ik mij ervan bewust dat het maar een telefoon is, wel een gave, nieuwe telefoon maar nog steeds een telefoon 😉
Maar nu was ik eigenlijk benieuwd hoe het zit met die 10GB bundel. Blijft deze actie voorlopig nog?
En klopt het dat ze in de winkel ook geen reserveringen meer aannemen? Ik dacht dat alleen de online en de telesales was stopgezet... Maar in de stad waar ik woon neemt de winkel ook geen reserveringen meer aan.
Alvast dank je wel voor het antwoord 🙂
Groetjes!
MichelleK schreef:Je kunt natuurlijk niet verwachten dat er op een zaterdag binnen een uur gereageerd wordt. Er wordt door Vodafone behoorlijk adequaat gebruik gemaakt van Social Media, maar je moet je verwachtingen denk ik een beetje bijstellen. Anders bel je gewoon de klantenservice.
Hoezo duurt het zo lang voordat er iemand reageert? Social Media is belangerijk voor een bedrijf deze dagen! Jullie zouden deze vorm van communiceren echt een stuk beter moeten aanpakken!
vrofi schreef:Facebook en twitter zijn inderdaad kanalen uit de categorie social media waar snel antwoord word gegeven. Het forum is toch een iets anders soort platform waar niet binnen een uur antwoord wordt gegeven. Er zijn vele vele berichten op dit forum, vele gebruikers en om iedereen een kans te geven zich te mengen in een discussie, om anderen te helpen en te adviseren zal er niet continu overal een moderator bovenop springen, er zijn vaak andere gebruikers die ook kunnen helpen.MichelleK schreef:Je kunt natuurlijk niet verwachten dat er op een zaterdag binnen een uur gereageerd wordt. Er wordt door Vodafone behoorlijk adequaat gebruik gemaakt van Social Media, maar je moet je verwachtingen denk ik een beetje bijstellen. Anders bel je gewoon de klantenservice.
Hoezo duurt het zo lang voordat er iemand reageert? Social Media is belangerijk voor een bedrijf deze dagen! Jullie zouden deze vorm van communiceren echt een stuk beter moeten aanpakken!
MichelleK schreef:Er is overigens niet gecommuniceerd over de duur van de tijdelijke verkoopstop.
Hallo,
Ik lees nu al een maand dat de verkoop is stopgezet. Dit zou 3/4 weken duren, maar dit vind ik wel belachelijk ver gaan. Duurt echt veel te lang. Hoelang gaat het nog duren? Ten Minste een indicatie moet mogelijk zijn toch? Anders koop ik hem gewoon via Apple, daar kunnen ze tenminste exact zeggen wanneer hij binnen gaat komen!
MichelleK schreef:Ik raad je aan om gewoon langs belcompany te gaan. Ik lees al die onzin verhalen hier van Vodafone online en het enige wat je overhoudt is frustratie. Afgelopen woensdag op de reserveringslijst komen te staan en vrijdag mocht ik mijn toestel ophalen bij Belcompany!!! Ben blij dat ik nooit online heb kunnen verlengen bij vodafone. Anders zat ik nog te wachten!
Hallo,
Ik lees nu al een maand dat de verkoop is stopgezet. Dit zou 3/4 weken duren, maar dit vind ik wel belachelijk ver gaan. Duurt echt veel te lang. Hoelang gaat het nog duren? Ten Minste een indicatie moet mogelijk zijn toch? Anders koop ik hem gewoon via Apple, daar kunnen ze tenminste exact zeggen wanneer hij binnen gaat komen!
dirigent58 schreef:Ik liep 2 weken geleden op goed geluk een BelCompany binnen, dus zonder reservering, en kon er zo een meenemen. Niks geen wachttijd en je hebt hem meteen!MichelleK schreef:Ik raad je aan om gewoon langs belcompany te gaan. Ik lees al die onzin verhalen hier van Vodafone online en het enige wat je overhoudt is frustratie. Afgelopen woensdag op de reserveringslijst komen te staan en vrijdag mocht ik mijn toestel ophalen bij Belcompany!!! Ben blij dat ik nooit online heb kunnen verlengen bij vodafone. Anders zat ik nog te wachten!
Hallo,
tvdpoel schreef:Inderdaad, het zou fijn zijn als er in elk geval "iets" over gezegd wordt. Ik wacht nu al sinds 2oktober totdat ik opnieuw kan bestellen, aangezien Vodafone mijn order heeft geannuleerd omdat ik m'n iPhone defect uit de doos kwam. Is er enig zicht op het openen van de bestelmogelijkheid? Een indicatie o.i.d.?
Ik mag ook zakelijk verlengen. Hoewel ik begrijp dat Vodafone afhankelijk is van de levering door Apple valt mij het gebrek aan communicatie op. Waarom niet op regelmatige basis een update naar je klanten? Ook al verandert er niets in de situatie, dat is dan ook nieuws.
Robinkoets schreef:Met een friends & family code is enkel via de website te bestellen. In de winkel gelden deze acties niet.
Op de site van Belcompany staat ook dat ze hem hebben. Ik stap echter van HI over naar vodafone en heb vanwege mijn werk een friendsandfamily code. Is er met deze code alleen via de site directsales.vodafone.nl/friendsfamily te bestellen? Of kan ik ook een vodafonewinkel en/of belcompany binnen lopen als deze ze weer op voorraad heeft?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.