Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

Tijdelijke stop bestellingen iPhone 5 via Online shop en Telesales




Hi allemaal,

Vanwege een beperkte beschikbaarheid van de iPhone 5 en de enorme vraag, waardoor er een groot aantal orders momenteel "in de wacht staan", hebben wij besloten om een tijdelijke stop te zetten op het bestellen van de iPhone 5 via de online shop en via TeleSales.

Via de fysieke winkels is het natuurlijk wel nog mogelijk om een iPhone 5 te kopen zolang de voorraad strekt. Zo ook bij BelCompany en andere derden. Bovenstaande geldt enkel voor de Vodafone online shop en telefonische verkoop.

Zodra er weer nieuwe voorraad is zullen wij dat natuurlijk ook hier aangeven en zal de verkoop weer starten!


Update 02/11/2012:

De tijdelijke verkoopstop van de iPhone 5 via online en telefonische verkoop bij Vodafone zal vanaf dit moment weer opgeheven worden.
Dit betekent dat er weer bestellingen kunnen worden geplaats via de eshop of de telefonische verkoop.


75 Reacties 75
mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vrofi schreef:
Yay! Bij Vodafone Friends & Family kan weer worden besteld! Net eindelijk weer (opnieuw) mijn bestelling kunnen plaatsen!
Bedankt voor je mededeling! De leveringen van Apple aan Vodafone lijken dan toch verbeterd te zijn gezien de melding 'mogelijk langere levertijd'.
 
Zo, maar direct mijn bestelling geplaatst!
 
vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Inderdaad, lijkt toch wat schot in te komen, al is de verkoop op de gewone online Vodafone store nog niet weer begonnen.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren 😉 Toen ik op 27sept bestelde had ik 'm een week later al in huis! Zal nu wel wat langer gaan duren ben ik bang 😉
mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vrofi schreef:
Inderdaad, lijkt toch wat schot in te komen, al is de verkoop op de gewone online Vodafone store nog niet weer begonnen.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren 😉 Toen ik op 27sept bestelde had ik 'm een week later al in huis! Zal nu wel wat langer gaan duren ben ik bang 😉
Ik blijf hoopvol door het woordje 'mogelijk'. Succes met wachten!
 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Update 02/11/2012:

De tijdelijke verkoopstop van de iPhone 5 via online en telefonische verkoop bij Vodafone zal vanaf dit moment weer opgeheven worden.
Dit betekent dat er weer bestellingen kunnen worden geplaats via de eshop of de telefonische verkoop.


vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Vanochtend om 11:50 besteld bij F&F, nu een mailtje met "Het gekozen product (Apple iPhone 5 16 GB zwart) heeft op dit moment een langere levertijd dan normaal.".

Vodafone heeft in elk geval de communicatie verbeterd, goed te merken! Langere levertijd maakt me niet uit, het werd vooraf netjes gecommuniceerd en nu nog een keer. Goed zo!
Cisco2010

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Weet jij de ongeveer lever tijd voor wit IPhone ? Ik begrip het is korter dan de zwart !
mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vrofi schreef:
Vanochtend om 11:50 besteld bij F&F, nu een mailtje met "Het gekozen product (Apple iPhone 5 16 GB zwart) heeft op dit moment een langere levertijd dan normaal.".

Vodafone heeft in elk geval de communicatie verbeterd, goed te merken! Langere levertijd maakt me niet uit, het werd vooraf netjes gecommuniceerd en nu nog een keer. Goed zo!
Misschien hebben ze de communicatie inhoudelijk verbeterd, maar technisch in ieder geval nog niet. Ik heb enkel een bevestiging van mijn bestelling met ordernummer ontvangen (2/11 besteld om 12:02). Het mailtje over de langere levertijd niet. Tevens is mijn order niet via de online orderstatus in te zien. Hij geeft aan dat het nummer ongeldig is...
vrofi

Gedreven Meedenker
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
mr-de-uil schreef:
vrofi schreef:
Vanochtend om 11:50 besteld bij F&F, nu een mailtje met "Het gekozen product (Apple iPhone 5 16 GB zwart) heeft op dit moment een langere levertijd dan normaal.".

Vodafone heeft in elk geval de communicatie verbeterd, goed te merken! Langere levertijd maakt me niet uit, het werd vooraf netjes gecommuniceerd en nu nog een keer. Goed zo!
Misschien hebben ze de communicatie inhoudelijk verbeterd, maar technisch in ieder geval nog niet. Ik heb enkel een bevestiging van mijn bestelling met ordernummer ontvangen (2/11 besteld om 12:02). Het mailtje over de langere levertijd niet. Tevens is mijn order niet via de online orderstatus in te zien. Hij geeft aan dat het nummer ongeldig is...
F&F bestellingen zijn voor nieuwe klanten niet te traceren, althans, dat was bij mij de eerste keer ook het geval.
 
Na het mailtje over de langere levertijd kreeg ik ook nog een mailtje over dat de bestelling een langere levertijd kent omdat ik nummerbehoud heb gekozen. 
mr-de-uil

Liefhebber
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
vrofi schreef:
 
F&F bestellingen zijn voor nieuwe klanten niet te traceren, althans, dat was bij mij de eerste keer ook het geval.
Na het mailtje over de langere levertijd kreeg ik ook nog een mailtje over dat de bestelling een langere levertijd kent omdat ik nummerbehoud heb gekozen. 
Oké, vandaar dat ik de orderstatus niet in kan zien. Het mailtje over nummerbehoud heb ik overigens ook niet ontvangen (van TM naar VF). Maar goed, ondanks dat ik de opvolgende mailtjes niet heb gehad vertrouw ik erop dat het toestel uiteindelijk wel binnenkomt.

WebIndo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was vandaag helemaal in extase.....ik zag op de site dat hij weer leverbaar was.
 
Meteen Vodafone gebeld, aangegeven dat mijn bestelling al helemaal klaar stond in het systeem en dat ik alleen maar even de goedkeuring hoefde te geven.
 
En toen kwam de desastreuze mededeling......
 
Sorry meneer, maar de 64GB wit is helaas nog niet te leveren. Geen levertijd bekent, u moet elke dag maar weer gaan kijken of hij te leveren is....
 
Als men mij zoekt, dan zit ik weer in die diezelfde put waar ik de afgelopen tijd in zat en als je goed bij de put luistert........dan hoor je me de gehele dag continue de internetsite 'refreshen' om te kijken of die 64GB wit eindelijk te leveren is.
 
Groet,
een wanhopige iPhone 64Gb wit liefhebber.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
WebIndo schreef:


Als men mij zoekt, dan zit ik weer in die diezelfde put waar ik de afgelopen tijd in zat en als je goed bij de put luistert........dan hoor je me de gehele dag continue de internetsite 'refreshen' om te kijken of die 64GB wit eindelijk te leveren is.

Groet,
een wanhopige iPhone 64Gb wit liefhebber.
*gooit een touw de put in*

Ik zie ondertussen een "beperkt leverbaar" stickertje op de site. Misschien kun je het nog een keer proberen!

Wel geen drastische dingen gaan doen met dat touw als hij er toch nog niet is hoor! 😉
WebIndo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,
 
Ik zag je reactie en heb direct met vodafone gebeld.........en jawel, de iPhone 5 64GB white was beperkt leverbaar.
Zojuist me abbonement omgezet naar een 'Extreem 100' en over 5 dagen heb ik de iPhone in handen 😉
 
😄 Was dat ff schrikken, had al een strop in het touw gelegd 😄
 
Bedankt Bas
 
Groet
Menno
 
P.S. Wil graag 'Als oplossing accepteren' klikken, maar het is geen knop/link. Heb al wel de kudos gegeven 😉
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
WebIndo schreef:
Hoi Bas,

Ik zag je reactie en heb direct met vodafone gebeld.........en jawel, de iPhone 5 64GB white was beperkt leverbaar.
Zojuist me abbonement omgezet naar een 'Extreem 100' en over 5 dagen heb ik de iPhone in handen 😉

😄 Was dat ff schrikken, had al een strop in het touw gelegd 😄

Bedankt Bas

Groet
Menno

P.S. Wil graag 'Als oplossing accepteren' klikken, maar het is geen knop/link. Heb al wel de kudos gegeven 😉
Bij deze heb ik dat even voor je gefixt, Bas zijn antwoord is nu als oplossing geaccepteerd!
WP-adam

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdagmiddag kreeg ik een mailtje dat mijn Iphone 5 64gb white is verstuurd.
Helaas tot op heden nog geen telefoontje gehad van de koerier voor een afspraak te maken.
 
Iemand hier ervaring mee?
Komt het door de drukte dat ze in keer weer veel moeten leveren?
 
Hoop dat iemand mij kan helpen.
Oom_B

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Godverdomme, heb er 2 november 1 besteld (32G wit), is de bestelling door vodafone geannuleerd.
 
KS gebeld, moet ik hem opnieuw bestellen via de website, maar dat kan natuurlijk niet... Wanneer komen de 32GB iphone 5's weer bestelbaar via de friends & family website?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Beste allemaal,

Met vragen over leveringen of bestellingen kunnen jullie beter terecht in het topic Leveringen iPhone 5.
Dit topic betrof de tijdelijke stop die er was op de online en telefonische kanalen m.b.t. de verkoop van de iPhone 5, welke is opgeheven.
Dit topic zal dan ook gesloten worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic