Stevie
Expert
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes

The Vodafone Unboxing Challenge - iPhone 5

Hi allemaal,

Het lijkt erop dat steeds meer mensen hun bestelde iPhone 5 ontvangen. 28 September was het zover, de eerste mensen ontvingen hun iPhone 5 and there are many more to come!

Vanuit Vodafone hadden we zoiets van, we leveren mensen hun toestel, ze krijgen het van de koerier, de doos wordt opengescheurd en in een hoek gegooid, het iPhone doosje gaat open, en daar is ie dan, de nieuwe iPhone 5! En is het dat dan? Met wie deel je dat moment van ultieme gelukzaligheid als je voor het eerst je nieuwe iPhone 5 in je handen hebt? De mensen die toevallig thuis zijn? Wat vrienden? Wij horen er in ieder geval niets van op dat moment...

Vervolgens ga je het toestel gebruiken, ervaren hoe fijn het is, hoe mooi het is, en hoe geweldig het allemaal werkt... Helaas horen wij ook dit vaak niet terug. Daarom willen we het deze keer anders aanpakken.

Moet jij je iPhone 5 nog krijgen? Let dan goed op, want Vodafone heeft iets leuks voor jou bedacht....

EEN UNBOXING CHALLENGE!!


Een wat?
Jep, een unboxing challenge. Laat het me uitleggen:
Wanneer jij je toestel ontvangt wil je dit het liefste zo snel mogelijk uitpakken, maar wacht daar even mee. Zet een camera klaar en film hoe jij je toestel uitpakt, oftewel 'unboxt'. Wij roepen iedereen op om de meest originele video te maken van hoe hij of zij de nieuwe iPhone 5 ontvangt en uitpakt! Dus wat moet je doen?


  • Hou een camera bij de hand (telefoon met camera, fotocamera, filmcamera, als het maar een camera is)
  • Film hoe jij je iPhone 5 ontvangt en uitpakt;
  • Show het toestel en geef je eerst reactie wat je ervan vindt. (Maak het zo origineel, leuk, interessant, gek of wat dan ook mogelijk.);
  • Upload je video naar YouTube of Vimeo;
  • Plaats je video op het forum direct onder dit bericht (klik op beantwoorden)

Waarom moet JIJ hieraan meedoen?
Omdat er uiteraard een leuke prijs aan vasthangt!
Wordt jouw video gekozen als leukste, beste, origineelste unboxing video dan win jij een hier ook de Facebook applicatie voor deze unboxing challenge.

Dus zet je camera klaar en start de film zodra de koerier bij jou aanbelt!

Heb je inspiratie nodig? Kijk maar eens naar onderstaand filmpje, that is what we call unboxing!

40 Reacties 40
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
elvee schreef:
Hi Stevie,

Hier mijn unboxing movie. Het was een hele operatie, maar het is gelukt!
Coolcoolcool 😄


oliverdeleeuw

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wat een tof concept met die handschoenen!
oliverdeleeuw

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Thanks Stevie! Tot wanneer loopt deze actie eigenlijk?
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
oliverdeleeuw schreef:
Thanks Stevie! Tot wanneer loopt deze actie eigenlijk?
We willen eigenlijk half december gaan kijken naar alle inzendingen en dan een winnaar bekend maken.
Je kunt de actie eigenlijk heel lang laten lopen, want er zullen nog steeds mensen hun toestel ontvangen.
Maar omdat je dan een oneindige actie krijgt zullen we half december een winnaar uitroepen.
Dus de winnaar krijgt dan een leuk kerstcadeautje van Vodafone.

Ben wel benieuwd of we nog meer inzendingen krijgen...
Voor zo een mooie prijs denk ik dat het wel de moeite waard is toch?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik heb zelf in ieder geval een paar vrienden op deze actie gewezen. Eens kijken of één van nog meedoet.
De prijs is iig de moeite waard!
twannes360

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik krijg hem morgen binnen! zal dan ook wel ff filmpje maken 😛
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
twannes360 schreef:
ik krijg hem morgen binnen! zal dan ook wel ff filmpje maken 😛
Top! Ben erg benieuwd naar het resultaat!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Hi allemaal,

Helaas hebben we geen nieuwe inzendingen meer gekregen voor de Vodafone Unboxing Challenge van de iPhone 5.
Daarom zullen we volgende week de prijswinnaar bekend maken onder de inzendingen die tot nu toe zijn binnengekomen.
Mocht je alsnog een filmpje willen maken en meedingen naar deze geweldige prijs, dan kan dat nog tot 10 december.
Dus wees er nog snel bij!


Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
10 december it is! Ik denk dat we Elvee voorzichtig al kunnen feliciteren!
Jammer van de weinige inzendingen, een dergelijke prijs is blijkbaar niet de moeite waard?!

Het is dat je een iPhone maar één keer kan unboxen, anders had ik nog een keer meegedaan.
 
Ik ben er in ieder geval nog super blij mee! 
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes


Hi allemaal,

Het is 11 december, gisteren is de unboxing challenge officieel gestopt en vandaag gaan we dan eindelijk de winnaar bekend maken!
Ondanks dat er (helaas) erg weinig inzendingen waren, wil ik jullie toch enorm bedanken voor jullie bijdrage!
Geweldig om te zien dat er toch mensen zijn die hieraan hebben meegedaan en zich de moeite hebben genomen om een filmpje te maken. Maar het was natuurlijk wel ook een gave prijs: een SONOS Play :5 en BRIDGE ter waarde van €448!!

En dan nu, wie is de winnaar, wie wint deze geweldige prijs?!

The winner of the Vodafone Unboxing Challenge iPhone 5 is.....

Tromgeroffel......

ELVEE!!!!!!!!
Met zijn geweldige, orginele video, waarin operatief zijn oude toestel wordt vervangen door een mooie nieuwe iPhone 5!




Elvee, gefeliciteerd met deze overwinning en de mooie nieuwe accessoires die jij gewonnen hebt voor je iPhone 5.
Ik wil je vragen of je via een privébericht mij je adresgegevens kunt doorsturen, zodat ik ervoor kan zorgen dat de SONOS Play :5 en BRIDGE snel jouw kant op komt!


Naast de SONOS Play 5 & BRIDGE ontvang jij ook de glory and fame door met jouw filmpje op onze Facebook pagina te komen!
Ik ben zeer benieuwd naar de reacties daar 😄

Nogmaals iedereen bedankt voor jullie bijdrage en wie weet tot de volgende challenge! 😄
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
Bananacupcake schreef:
10 december it is! Ik denk dat we Elvee voorzichtig al kunnen feliciteren!
Jammer van de weinige inzendingen, een dergelijke prijs is blijkbaar niet de moeite waard?!

Het is dat je een iPhone maar één keer kan unboxen, anders had ik nog een keer meegedaan.

Ik ben er in ieder geval nog super blij mee!
Je hebt een goede vooruitziende blik 😉

We zullen nog vaker dergelijke wedstrijden bedenken ook voor andere zaken, dus wie weet zien we je in de toekomst ook nog een keer terug met een filmpje?
In ieder geval erg bedankt voor het nemen van het initiatief om als eerste een filmpje te posten en in het algemeen voor je bijdrage!
Hopelijk zullen we je nog vaker terugzien op het forum!


Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Oliver

We hebben zeer zeker getwijfeld tussen het filmpje van jou en Elvee.
Je filmpje zit zeer goed in elkaar en het is duidelijk dat je er de nodige moeite voor hebt gedaan, super!
Ondanks dat je filmpje enorm informatief is en veel aspecten van de iPhone zeer goed laat zien is uiteindelijk gekozen voor de originaliteit van het filmpje van Elvee.

We zullen denkelijk nog vaker acties gaan houden hier op het forum in combinatie met YouTube video's e.d.
Het zou super zijn om je in de toekomst nog eens terug te zien als starring host 😉

Ik wil je enorm bedanken voor je bijdrage en ik hoop oprecht je in de toekomst nog tegen te komen op het forum!
Wie weet vind je het leuk ooit nog een rol te spelen in één van onze Vodafone filmpjes?


oliverdeleeuw

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
@elvee gefeliciteerd! je hebt het verdiend.@stevie was leuk om te doen en wie weet een volgende keer inderdaad 🙂
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Oliver hou dit topic nog even in de gaten.
Ik heb misschien toch nog een verrassing, maar daar ben ik nog even mee bezig!

Dus kom straks, morgen, overmorgen ofzo nog heel even terug.
Het klinkt vaag en mysterieus ik weet het, maar I'm working on something 🙂

elvee

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Hoi allemaal, ik kom net thuis en zie dat ik de unboxing challenge gewonnen heb!
 
Gaaf!!!!!! Top!!!!
 
Het was erg leuk om te maken en ik stond er van te kijken hoeveel materiaal ik in korte tijd had.
 
Een hele leuke ervaring en ik verheug me al op de kerstdagen met deze fantastische prijs onder de kerstboom.
 
Allemaal hartelijk dank!
 
Groeten, Laurens
elvee

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Thanks Oliver!
 
Ik vond jouw film zeer professioneel en informatief! Hulde!
 
Ik weet nu hoeveel moeite het kost om zo'n film te maken! 
 
Wellicht komen we elkaar weer tegen bij een volgende challenge.
 
Dank voor je felicitatie!
Stevie
Expert topicstarter
Expert
  • 2236Posts
  • 490Oplossingen
  • 130Likes
@Bananacupcake & @ Oliver....

Bloed, zweet en tranen heeft het me gekost....:8

Haha nee dat is niet helemaal waar, maar ik heb mijn best gedaan voor jullie en guess what?.....

Ik mag jullie alsnog een troostprijs aanbieden 😄

Ik vond het zo geweldig dat jullie hebben meegedaan aan deze challenge en wil toch mijn dankbaarheid ook tonen.
Jullie hebben je moeite gedaan om een filmpje te bedenken, filmen, knippen, plakken, in elkaar zetten, posten etc. etc. dus daar hoort wat tegenover te staan.

Ik hoor jullie denken, wat, wat, wat?

Als troostprijs mag ik jullie allebei een Löwdi bluetoothspeaker aanbieden!
Dus stuur mij jullie zo snel mogelijk jullie adres gegevens en dan komt deze super prijs jullie kant op!!!


oliverdeleeuw

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Wauw, heel aardig van je Stevie! Heel mooie en onverwachte troostprijs 🙂
Iedereen fijne feestdagen met mooi geluid gewenst...
Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Wauw, wat een super iniatief, thanks alot Stevie!
Laat dat een les zijn voor iedereen die te lui was om mee te doen, moeite doen loont!

Mag mijn kerstboom toch nog zorg dragen over een cadeautje, wie had dat verwacht.

AWESOME.

Bananacupcake

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Wat dachten jullie trouwens van een Lowdi unboxing challenge?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic