Bertus-1962

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Teveel data

Hallo heb in juni 2 keer gebeld en mij zou doordat ik niet op tijd email kreeg 50 euro terug gestort worden in plaats van terug ging het eraf kreeg laatst wel mail dat ik nog geld tegoed had maar heden nog niets ontvangen dus 3e poging afijn hoop dat het nog goed komt Grtn en hoop op tegenbericht. ....
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost. Zoals Steven ook aangeeft kunnen we dit via het Forum niet nakijken en/of monitoren. Zie ook onze huisregels. Topic gesloten en zal op een later moment worden gearchiveerd.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bertus-1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We ontdekten dat je nog geld van ons tegoed hebt. We zorgen ervoor dat het bedrag binnen enkele dagen op je rekening staat. Je hoeft er dus niets voor te doen. Heb je nog vragen? Stuur dan een mailtje naar factuurvragen.nl@vodafone.com
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om te bellen met de klantenservice hierover (afdeling facturen) Zij kunnen dit in orde maken! Vanuit hier kunnen we er niks in betekenen omdat wij niet in de systemen kunnen ivm privacy gevoelige gegevens.
Bertus-1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Thx Steven zou al geregeld zijn maar eerst even kijken of er inmiddels al gestort is nog vraagje kan ik mijn beltegoed bv teamspeak3 betalen want moet updaten en heb wel is meer betaald met bel tegoed maar weet niet meer hoe nog 8 euro ongebruikt. ...Alvast bedankt. ..
Bertus-1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geregeld vrouw had eroverheen gekeken maar netjes terug gedecideerd bij voorbaat bedankt ...
marloes4855

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb in aug nota gehad dat ik op 1 dag voor ca 30 euro op internet geweest ben dit klopt niet ik heb opreis ingeschakeld met 20 min bellen 20 sms en 35 mb ik heb geen mailtje gehad 80 % verbruikt of 100% verbruikt ben op 1 juli naar huis gegaan vanuit Luxemburg graag een antwoord
Bertus-1962
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ongeveer hetzelfde wat mij overkwam maar je moet bericht krijgen bij teveel data en anders wordt het terug gestort wat ook gedaan is wel netjes nu op zoek Hoe betaal ik app van beltegoed iemand Tip?? Nog 8 euro openstaan. ..Sukses zover.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey

Ik raad je aan om hierover contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen zien waar het mis is gegaan en dit oplossen.
Anonymous
Niet van toepassing
Hey
Normaal gesproken kun je de rekening betalen via de website door na rekeningen te gaan en daar op ideal klikken.
marloes4855

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmiddag kontakt gehad geld wordt verrekend met volgende telefoonrek
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen !
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Fijn dat het is opgelost. Zoals Steven ook aangeeft kunnen we dit via het Forum niet nakijken en/of monitoren. Zie ook onze huisregels. Topic gesloten en zal op een later moment worden gearchiveerd.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic