mb1

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

PAS OP Hybride niet tijdelijk uitzetten

Het einde van Hybride komt snellen dan mijn bronnen mij hebben verteld.
Vandaag wilde ik mijn Hybride ( 5 maanden oud) weer activeren,dat ging allemaal goed koos voor 600 min 14,50
is ook netjes afgeschreven.
Tot mijn verbazing kon ik niet meer bellen????
Ingelogt en tot mijn nog grotere verbazing is Hybride helemaal verdwenen uit mijn vodafone
en zit ik nu ongewenst met You opgescheept ,zonder enig beltegoed.
dus weg Hybride weg, beltegoed 14,50 zo weg foetsie

het moet niet gekker worden met Vodafoon
7 Reacties 7
Nanny1

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MB1 eerst het goede nieuws, heb vandaag 126 euro, van de eerste 4 creditnota,s betaald gekregenMan LOL. Nu rest er voor mij slechts nog 1 nabetaling van mijn oude abonnement. Deze zal eerdaags wel volgen, daar ik dit sinds enkele dagen zo terugzie in MY Vodafone. Vraag mij af waarom er op dit forum niet meer zijn die door Hybride (met nummerbehoud) uiteindelijk maanden dubbel hebben betaald.
Nu het "slechte" nieuws. Ook bij mij is het net toch weer iets anders verlopen dan met de klantenservice was afgesproken. Hybride zou volgens afspraak stopgezet worden. En voor mijn oude abonnement zou ik binnen Vodafone iets anders kunnen gaan zoeken.
Maar net als bij jou ging nummerbehoud naar Hybride plotseling ineens toch door. Vreemd, echt heel vreemd deze gebrekkige comnunicatie. Daar ik in tegenstelling met jou Hybride tussendoor nooit had uitgezet, had ik echter nog steeds mijn Hybride bundel tot beschikking. Zij het dat dit dan weer wel de laatste Hybride bundel is. De automatische betaling voor Hybride is verdwenen. En opwaarderen voor "Prepaid+" kan vanaf 10-50 euro per keer.
Vodafone You zie ik als optie niet terug. Maar dit kan wellicht te maken hebben, daar ik Hybride tussendoor nooit heb stopgezet. Ik ga nu opzoek naar iets anders, met nummerbehoud.



Nanny1

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MB1 en ja hoor het kan steeds weer net even iets anders bij Vodafone, totaal anders dan was afgesproken. Hybride zou na al het nummerbehoud gehannes afgesloten worden. Maar ineens had ik dan toch weer Hybride, en dan ook nog eens met nummerbehoud:S Wauw, Hybride en dan ook nog eens met nummerbehoud. Het kan dus toch !!! En vanaf vanmorgen kon ik via een nieuwe activering daarbij ook nog eens gebruik maken van Hybride voor de komende maand. Een volle maand , 31 dagen .Driewef hoera , en nog een joehee daarbij. Wat een een heugelijke dag. Dit is precies de eerste "stabiele" dag sinds 5 maanden:D. Dus ik geniet ervan zolang het (nog) duurt. Volgens mij is dit in de Vodafone communicatie nog steeds niet geheel duidelijk. Want wat staat er zwart op wit ? Volgens mij nog steeds helemaal niets. In ieder geval heb ik in deze stabiele situatie nu iets meer tijd om naar iets anders uit te kijken.
Of alles de komende maand goed verloopt, dat is natuurlijk nog wel even afwachten geblazen.
Nanny1

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zojuist een mail gekregen van de klantenservice. Zwart op wit dus, Hybride stopt "ergens" in december. En inderdaad Hybride stopt (ook) voor die "ergens" tijd zodra je deze tijdelijk uitzet.
mb1
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
kreeg gisteren een mail van een man die over de 80 jaar is ,die ik ook geholpen had maanden terug aan Hybride,hij is al zo vaak naar de Vovafone winkel geweest,is er al maanden mee aan het stoeien heb er gewoon medelijden mee,hij schreef:

Hallo Frans bij deze hebrieden simkaart is geen nummerbehoud mogelijk wij kregen Vodafone winkel telkens een foutmelding ik heb dat toen per brief verstuurd ik ben vanmorgen daar geweest zij kregen een mailtje dat bij hebrieden simkaart dat niet mogelijk bleek ik kan nu een andere simkaart nemen waar dat wel kan maar dat moet dan wel kosteloos gedaan worden. . Ab ps Frans ik had je al gebeld vandaag. . Vodafone bedankt,denk je ook (vrijwillig) ouderen te helpen.eenst hollands nieuwe nu Vodafone,nog een paar dagen en ik zit bij KPN kijken hoe het daar gaat.
mb1
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit schreef ik na Vodafone: Heb hybride weer geactiveerd,en 14,50 bundel gekozen,deze is ook afgeschreven van de bank.wilt u deze terug storten wan ik kan niet meer bellen,en ben van hybride naar You overgezet,zonder enig overleg. dit nummer mag per direct weg,graag geld terug storten.

en dit mailden vodafone me terug.

Klacht - Hybride
Ik begrijp dat de bundel van 14,50 wel is afgeschreven, maar je hier geen gebruik van hebt kunnen maken. Excuses hiervoor. Ik heb dit bedrag dan ook toegevoegd aan je tegoed. Je kan hiermee een bundel afsluiten via MyVodafone of het verbruiken als regulier prepaidtegoed. Het is helaas niet mogelijk om de betaling zelf terug te boeken.


Hier vraag ik toch niet om,wil mijn geld terug,en zo gouw mogelijk weg bij jullie,word met de dag gekker daar.
zal de consumentenbond ook eens gaan berichten,want ik wil mijn geld terug.





























Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het forum is het niet mogelijk om dit verder na te kijken of te monitoren. Ik zal het topic daarom sluiten en op een later moment archiveren. Zie ook onze huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic