davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

Terugbetalen lukt Vodafone maar niet

Ik heb mijn abonnement verlengd en gewijzigd echter in augustus is en het oude en het nieuwe abbonnement ingehouden ik zag dit op my vodafone. Dit zou terugbetaald worden maar werd wel eerst geincasseerd en de volgende periode verrekend dus dan kan ik er een maand op wachten. Nu wordt het toch niet verrekend ik heb gebeld maar zelfs na een uur aan de telefoon nog geen klantenservice en emails krijg ik steeds een antwoord van dat het een overgang betaling was dus na veel kontakten met de klantenservice waar veel wordt beloofd nog geen resultaat. De bereikbaarheid is slecht en de emails worden standaart beantwoord. Mijn 2e abonnement wil ik aan mijn zoon overdragen heb ik 1 augustus aangevraagd ook dit is een drama veel beloftes via de helpdesk vaak doorverbonden maar ook nog geen resultaat wil Vodafone liever dat ik opstap na zo veel jaren vaste klant te zijn??????? Na een uur probeer ik er nu nog steeds door te komen .
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Het is inderdaad erg druk op de afdeling facturen op dit moment waardoor ook een lange wachtrij is op dit moment. :@ Je zou het eventueel ook kunnen proberen via de chat.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic