TristenVisser

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoonverzekering

Hallo mensen,

Vorig jaar heb ik mijn Nokia Lumia 820 gekocht en heb daarbij een garant verzekering afgesloten. Na een jaar nooit schade gehad te hebben dacht ik; laat ik mijn verzekering opzeggen want dit kost mij weer minder geld. Dus ben ik vorige week naar de BelCompany gelopen waar ik mijn telefoon heb gekocht en de medewerker vertelde mij dat ik mijn verzekering via internet of per post kon opzeggen.

Zodoende heb ik mijn verzekering via de mail opgezegd en ik zou binnen tien dagen een reactie en verificatie ontvangen van Vodafone. Twee dagen later heb ik mijn telefoon laten vallen en hij deed helemaal niets meer. Het scherm was kapot, dus ben ik weer naar diezelfde BelCompany gegaan en hebben zij alles afgehandeld en het kost mij 45 euro eigen risico om hem te maken omdat ik een Garant Verzekering heb. Drie dagen hierna krijg ik ineens een mailtje dat het stopzetten van een Garant Verzekering 30 dagen bedraagt en zal worden stopgezet op 22 mei a.s.

Nu vraag ik mij af of er geen addertje onder het gras zit en ik niet ineens veel meer hoef te betalen wanneer ik mijn telefoon weer kan ophalen? Dit duurde ongever 10 werkdagen..

Ik hoor graag z.s.m. een reactie!

Tristen
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @TristenVisser
Geluk bij een ongeluk.
Op het moment dat je een toestel aanbiedt wordt er gekeken of er een verzekering actief is en vraag je een claim nummer aan bij de verzekering. Ik begrijp uit je verhaal dat dat het geval is.
Ook tijdens de opzegtermijn (30 dagen) van je verzekering geniet je gewoon de volledige dekking. Alle informatie over verzekeringen vind je hier
Hopelijk is het snel weer allemaal gemaakt!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic