ruud1989

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingskenmerk van 9 cijfers?

Beste vodafone,

Wil een bedrag (achterstallige betaling) overmaken naar vodafone. Maar dit lukt niet met het 9 cijferige betlaingskenmerk wat in de ontvangen brief staat. Heb de instructies bij rabobank internetbankieren goed doorgelezen. Als het betalingskenmerk uit minder dan 16 cijfers bestaat, dienen er geen nullen of spaties toegevoegd worden. Dan nog lukt het niet om de betaling succesvol af te ronden. Hoe kan dit?
2 Reacties 2
DavidBlaszyk

Gedreven Liefhebber
  • 161Posts
  • 6Oplossingen
  • 33Likes
Heb je geprobeerd om de nullen aan het begin toe te voegen in plaats van het einde?
Dit is trouwens het verkeerde forum gedeelte.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Bericht verplaats naar 'Apps & Diensten' zie nieuwe link: http://forum.vodafone.nl/t5/Apps-Diensten/Betalingskenmerk-van-9-cijfers/td-p/157259
Bedankt voor het melden ervan!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic