Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,276Oplossingen
  • 1,745Discussies
  • 79.1KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Iphone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Hallo vodafine,Wanneer komen de nieuwe iphone 5s weer binnen?Greetz sebas

3G geen internet, H+ wel? Alleen-lezen Onopgelost

Sinds de aanschaf van mijn note 3 is de internetverbinding slecht. Met mijn vorige toestel had ik altijd 3G verbinding maar sinds kort alleen maar H+. Ik heb al eens contact gelegd met de ks van Vodaf...

1648 HG - de Goorn - Geen internet en slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, Onlangs de nieuwe note 3 gekocht inclusief een red super abonnement.Geen probleem gehad op mijn adres in de goorn, kon alles streamen en de snelheid was top.Tot een paar dagen geleden.Kan m...

Samsung Galaxy Gio werkt niet meer Alleen-lezen Opgelost

Laatst wilde ik de Galaxy Gio van mijn zus updaten naar android 2.3.6 via Kies (met usb-kabeltje), maar nu is de mobiel vastgelopen en doet hij niets meer. Het enige wat hij nog kan, is uit gaan (op z...

Simkaart Kijkshop Alleen-lezen Opgelost

Goedeavond, Over een week vertrek ik naar Oostenrijk, en ik wil daar graag internetten. Nu zag ik dat de bundel voor in het buitenland erg goedkoop is bij vodafone. Ik heb zelf een iPhone 4 en daar mo...

Levertijd Samsung S3 4G? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb op 30 sept. een S3 bestelt maar deze is nog steeds niet binnen.Ik heb zelf geen tijd om voor 18:00 naar de klantenservice te bellen aangezien ik dan nog niet van mijn werk terug ben, van...

31 euro???? Alleen-lezen Onopgelost

ons huis had een paar dagen geleden een storing dat kan gebeuren maar toen lag onze wifi er ook uit dus zette ik mijn 3 g aan nu blijkt opeens dat ik 31 euro teveel heb uitgegeven kan vodafone dat te ...

update S4 naar 4.3 Alleen-lezen Onopgelost

Alleen maar problemen nu. Slecht bereik. Accu valt uit. enz HELP.

De Vodafone medewerkers op het forum Alleen-lezen Onopgelost

Hallo iedereen, Je zult, als je het forum gebruikt, merken dat er verschillende gebruikersgroepen op het forum rondzwerven.In totaal zijn er heel wat verschillende ranks, van beginner tot expert, maar...

3401, altijd slecht bereik Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik woon in IJsselstein, bijna onder de zendmast en ik heb altijd zulk slecht bereik. Ik kan bijna alleen boven aan de trap of buiten normaal bellen. Is hier iets aan te doen? groet Debby de Kam

Netwerk bezet Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen, Ik krijg nu al de hele morgen de melding 'Netwerk bezet'. Heb al alles geprobeerd, de SIM-kaart eruit gehaald en weer erin, de SIM-kaart in een andere telefoon gezet, dan maakt ie ook gee...

Tegoed en gebruik overschrijding Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Ik heb bij mijn abonnement een internetbundel van 500mb. Doordeweeks zit ik 97% van de tijd op wifi.Het kan dus niet, dat ik vandaag al 100mb buiten mijn bundel aan het gebruiken ben. ...

veilige stand Alleen-lezen Opgelost

op zondag 8 dec. is mijn samsung galaxy s4 mini uit gegaan (batt leeg) en daar na staat ie op veilige stand mijn apps zijn weg. heb fabrieksinstellingen opnieuw ingesteld en nog staat dat er. wie kan ...

SMS met eigen tekst bij afwezigheid automatisch laten versturen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, ik kreeg vandaag, nadat ik een vodafone medewerker telefonisch probeerde te beruiken, een keurige SMS met de mededeling dat hij vandaag afwezig was en dat het fijn was als ik een mailtje stuurd...

Klachten Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben erg benieuwd waar je met je klachten terecht kan, want ik kan het nergens vinden op de site. Gr.Gerry

Time out verlengen door langer ih buitenland? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo! Ik hoop dat iemand mij kan helpen!Op dit moment zit ik voor mijn studie in Stockholm.Nu was het plan om hier 1 semester te blijven. Daarom heb ik een time out voor 5 maanden aangevraagd (tm jan...

Netwerk bezet Alleen-lezen Onopgelost

Goede morgenIk wou vanmorgen bellen maar dat ging niet want de verbinding werd gelijk verbroken met de melding netwerk bezet...Is dit een storing van jullie en wanneer is dat opgelost...Ps internet we...

Voicemail icoontje Alleen-lezen Onopgelost

Bij menige provider wordt er bij voicemail een "cassetteband" icoontje weergegeven. Bij Vodafone Nederland wordt er echter een SMSje gestuurd. Is het ook mogelijk om "echte" notificatie te krijgen zoa...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen