kriffi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoongesprek valt weg. Ook bij Vodafone?

Hallo,


Ben op dit moment in bezit van een Iphone 5s met een KPN netwerk. Nu is het zo dat in mijn huis geen "normale" telefoongesprekken kan voeren. Ik kan opnemen en hoor de beller altijd maar zij horen mij niet of ik val 5 seconden weg. Nu is het zo dat voordat ik mijn abonnement heb genomen bij KPN ik een dekkingscheck heb gedaan en dat kwam allemaal positief uit de bus.
Na vele dingen geprobeerd (Nieuw toestel van APPLE, Nieuwe simkaart) blijf ik dit probleem houden. KPN heeft nu erkent dat ik slecht bereik heb betreft het bellen want het bellen ging via de 3g netwerk ofzoiets. Zij willen mijn contract dus nu stoppen met mijn goedkeuring. Ik wil graag overstappen naar VODAFONE maar ik ben bang dat ik hetzelfde probleem ga krijgen. Op de dekkingskaart ziet het er allemaal goed uit maar is dit dan ook in werkelijkheid? Wie kan mijn helpen? Ben een zakelijke klant en wil volgende week overstappen en mijn nummer behouden.
Mijn postadres is: 5012 EL Woonplaats: Tilburg.

Kan ik zonder zorgen een VODAFONE abonnement nemen?


1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hey @kriffi,

Jammer dat je deze problemen ervaart. Ik heb de dekking nagekeken en volgens de metingen zou ons 2G en 3G netwerk op deze locatie goed moeten zijn. Voor het 4G-netwerk zijn er op deze locatie nog geen metingen verricht, er zou volgens de theoretische (virtuele) dekkingskaart wel voldoende 4G-netwerk moeten zijn.

Uiteraard sluit dit niet uit dat je ook goed bereik zal hebben, vooral binnenshuis kan het soms lastig zijn om goed bereik te leveren. Met SignaalPlus heb je binnen wel altijd goed bereik.

Je kunt ons netwerk ook vooraf testen met een prepaid nano-sim. Deze kun je voor € 5,00 al bestellen via deze site. Het is ook mogelijk om een abonnement te nemen en onder bepaalde voorwaarden is het mogelijk om deze op te zeggen wanneer je thuis geen dekking hebt. Kijk hier voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic