ErikM56

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Adapter multisim

Zojuist geprobeerd om met behulp van de meegeleverde adapter de multisim kaart in mijn tablet te plaatsen. De adapter past echter niet in de tab.

Ik heb een Samsung GT-P5110 met micro sd kaart slot.
Omdat het niet past heb ik niks aan de multisimkaart terwijl juist de kaart een van de belangrijkste redenen was om een abo te nemen waarbij ik deze extra kaart voor mijn tablet kreeg.

Hoe is dit op te lossen ?
Alvadt bedankt voor reacties, groet, Erik
4 Reacties 4
Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Hallo ErikM56.

Een micro SD slot is uitsluitend bestemd voor een geheugenkaart en niet voor een sim.
Dat zijn 2 verschillende dingen, dit zal dus nooit lukken. Jouw toestel werkt uitsluitend op WIFI....

Groet,
Friesian
ErikM56
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Oké, dat is dan duidelijk.
Dat betekend dus dat ik de (inmiddels 2) extra datasimkaartje kan vernietigen en weggooien.
Of moet ik de kaartje retourneren ?

Een ander mogelijkheid is misschien om het kaartje in mijn "oude" telefoon, een Samsung Galaxy S plus, te doen.
Kan dat ? en kan ik dan beide telefoons, onafhankelijk van elkaar, met mijn huidige abonnement gebruiken ?
(Mijn "nieuwe" telefoon is een Note 3)

Alvast bedankt voor een eventuele reactie, Erik

Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Het lijkt me het beste dat deze extra vragen worden beantwoord door bijvoorbeeld een moderator.
Je 2e vraag doet me denken in de richting van een duosim, of dat kan bij vodafone is aan vodafone....
Misschien is het een interessante optie om in de oude telefoon een prepaid sim te gebruiken, al is het maar zoals ik dat doe,als reserve om binnen de bundel te blijven.
Maar zoals al aangegeven je/uw tablet is uitsluitend geschikt om te worden gebruikt met wifi.


Groet,
Friesian
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @ErikM56,

Wanneer je twee lege nog niet geactiveerde simkaarten hebt kun je deze het beste bewaren. Wie weet komen deze ooit wel nog van pas. We kunnen deze dan aan je nummer(s) koppelen.

Je kunt de MultiSim ook in je oude telefoon plaatsen. Let wel op dat je met de MultiSim alleen data kunt gebruiken. Bellen en sms'en is dus geen optie met de MultiSim. Daarvoor kun je wel een DuoKaart gebruiken, beide simkaarten hebben dan hetzelfde nummer. Je kunt beide simkaarten van de DuoKaart echter niet tegelijk gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic