Franck

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Slechte netwerkverbinding duitsland

Gechte Vodafone,

Wanneer ik in Duitsland ben, netwerk selectie vodafone.de, dan heb ik altijd een erg langzame internetverbinding. Netwerksymbool E).
Roming staat aan (met buitenland blox) echter internet paginas laden erg langzaam, soms zo langzaam dat de pagina afbreekt. In duitsland moet ik binnen het e-mail programma op het herlaad symbool drukken voor er berichten binnenkomen en ik heb het idee dat deze vertraagd binnen komen. Als ik over de grens nederland binnenkom, stromen de mails etc weer binnen.
Is het soms beter om een andere provider te kiezen dan vodafone?

Het vreemde is , dat wanneer ik in Belgie ben en ingelogt in een belgisch netwerk, ik deze problemen niet heb. Internet verloopt snel en berichten komen goed binnen. Wanneer ik als vodafone klant in Duitsland kies voor vodafone.nl, mag je toch op zich een goede verbinding verwachten.

Groet, Andre
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Franck,

Bedankt voor je registratie op het Forum!

Het is mogelijk dat het Duitse Vodafone netwerk op de locatie waar je het gebruikt minder sterk is. Je telefoon pakt normaal altijd het beste netwerk. Je kunt dan ook kiezen voor een ander netwerk, bijvoorbeeld O2, E-Plus of Telekom. Wat betreft de kosten maakt dit geen verschil, het kan wel zijn dat je meer verbruikt wanneer je een snellere verbinding hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic