Het verhaal wordt steeds gekker ...
Vanmorgen gebeld met status. Is inderdaad iets fout met de order. De jongeman verteld dat hij de order moet annuleren omdat dit niet meer goed komt. Ik moet dus een nieuwe order aan maken. Ik vertel dat ik dat niet wil omdat de nieuwe abbo's duurder zijn. Krijg het advies om naar de klantenservice te bellen afdeling opzeggen/we proberen de klant nog te behouden. Daar heeft iemand gekeken wat ze voor me konden doen. Kwamen we uit om €10 meer betalen voor mijn toestel, abbo kosten €1 euro lager maar dan wel 5 gig data en onbeperkt bellen. Al met al een prima deal dus. Geef ik akkoord voor. Word ik in de wacht gezet om oude order er uit te halen. Na een minuut of wat komt tie terug aan de lijn .....
Heel toevallig is mijn toestel met de oude order net verstuurd :S
Alles kan gewoon doorgaan, u hebt alleen 23 dagen moeten wachten, goedemiddag ....
Waar kan ik een klacht indienen ???