Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,235Oplossingen
  • 1,674Discussies
  • 76.5KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

iphone 4S unlocken Alleen-lezen Onopgelost

ik heb een tijdje geleden een iphone 4S gekocht van iemand in Nederland en deze zou simlockvrij zijn , In Belgie werkte hij met mijn operator Proximus maar nu ben ik overgeschakeld op Base en die aanv...

toestel reapratie helpt niet Alleen-lezen Onopgelost

Help!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn Galaxy S4 valt steeds uit, nu is hij voornde derde keer ter reparatie aangeboden, door voor is erbtot 2 maal toe nieuwe software opgezet maar niet heeft geholpen.Wan...

hvw141 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abbo afsluiten Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik wilde een abbonement aflsluiten via internet maar dat ging niet helemaal goed, nu wil ik het via de winkel doen. Ik heb nu nog prepaid en wil dus graag naar een abbo overstappen. Als ze de tel...

SidneyR door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Einddatum contract wordt niet weergegeven in My Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

ik wou net de eind datum van mijn abbonement op zoeken, stond er alleen "uw eind datum is" dus nu weet ik het nog niet.. Kan iemand mij verder helpen?Gr laura

Ongeldige annulering abonnement aanvraag door Vodafone ordernummer 226150142 Alleen-lezen Onopgelost

Beste moderators/ Vodafone medewerkers, Graag uw aandacht voor het volgende. Op 2 april jl. sloot ik via internet, met een friends and family code,een 2 jarig Vodafone Red F abonnement af icm de Samsu...

TonyR door Gedreven Ontdekker
  • 7 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen samsung S4 Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Iets langer dan een week heb ik de nieuwe update, naar lollipop. Helaas heb ik ook weer met deze update problemen. - Op mijn vergrendelscherm witte blokjes i.p.v. cijfers en letters.- Geen led-...

Lkoster door Liefhebber
  • 98 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 24 Likes

Simkaart niet gedetecteerd Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een week zegt mn telefoon dat de simkaart niet gedetecteerd is en herstart. Dit zeker 5x op een dag en wordt daar echt niet goed van. Graag antwoord op mn vraag

iphone 4S unlocken Alleen-lezen Onopgelost

что мне нужно сделать чтобразблокировать айфон от vodofone*moderator edit: i.v.m. russische tekst > archief*

dode-2 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

BBC2 (channel 112) poor sound quality Alleen-lezen Onopgelost

BeMuHe schreef:Hoewel mij enige tijd geleden het aanbod gedaan is om over te stappen naar de nieuwe versie van Vodafone thuis heb ik dat na ampel beraad niet gedaan, ik vindt de versie welke ik heb st...

davod10 door Gedreven Meedenker
  • 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Huawei HG659 USB Disk Alleen-lezen Onopgelost

Jeroensky schreef:@mafoJe hebt gewoon volle toegang hoor, op je thuisnetwerk.  Trouwens, filesysteem HFS+ is ook ondersteund (staat niet in HG659 manual). Leuk voor Apple / Linux users. Dit omdat fat...

• 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu? Alleen-lezen Onopgelost

cstraathof schreef:Het abbo van mijn werk is verlengt. Voorheen een Samsung, nu een Iphone en dus een nieuwe simkaart, Ik ben nu al een week bezig om de telefoon (SIM) geactiveert te krijgen. Wat een ...

• 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

htc one m9 beeldscherm defect binnen een maand Alleen-lezen Onopgelost

Ongeveer een maand geleden heb ik een htc one m9 boj jullie gekocht. Twee weken later deed het beeldscherm het niet meer goed. Vandaag ben ik naar de winkel gegaan met de klacht en wat blijkt:het toes...

imanen door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung galaxy note 4 laadt niet meer op Alleen-lezen Onopgelost

Sinds kort laad mijn Samsung galaxy note 4 niet meer op en heb al verschillende opladers geprobeerd...

Bartderk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet soms traag/ping spikes Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone wordt opgekoopt door ziggo worden geworden. *moderator edit: offtopic bericht> archief*

• 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Nationale 'Op de fiets naar je werk'- dag! Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Allemaal,Ondanks dat het met de zomer nog niet zo wil lukken(:() gaan wij vandaag met goede moed op de fiets naar ons werk! Het is namelijk de nationale 'Op de fiets naar je werk'- dag. Ook Vodafo...

Annabelle door Oud Community Moderator
  • 1846 Topics
  • 148 Oplossingen
  • 119 Likes

spam-sms 99999? Alleen-lezen Onopgelost

hallo, ik krijg sinds kort sms-jes van 99999 (5x9), zogenaamd (?) afkomstig van Vodafone, met de melding dat ik mijn Web Blox niet kan activeren omdat ik die dienst al heb (maar ik heb een hybride zon...

jetteke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vakantie frankrijk gebruik telefoon voor navigatie Alleen-lezen Opgelost

hallo allemaal ik ga aanstaande zaterdag naar frankrijk met de auto nou wil ik mijn telefoon als tomtom gebruiken waar moet ik op letten?Ik heb de bundel Alles-in-1 Op Reis Dagbundel zou ik mischien n...

r0bbey door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Real DMZ (Active True IP) (soort van bridge) draytek 2132 Alleen-lezen Onopgelost

Bedankt voor uw bericht. Voor mij dus geen Veudofeun:S Ook nog even de service desk gebeld gisteren na 20 minuten wachten om te zeggen dat ik geen internetverbinding had en vroeg of er storing was.......

• 2448 Topics
  • 57 Oplossingen
  • 0 Likes

Contractoverdracht: Dat wordt wachten en wachten en wachten en en en ....... Alleen-lezen Onopgelost

Tja,Dan stop ik als ZZP'er (Zakelijk) i.v.m. mooie vaste baan en beluit ik mijn abonnement te verlengen, maar wel als niet ZZPér (particulier).En dan moet ik allemaal formulieren invullen waarin ik al...

shoof door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Software updates voor Android: hoe werkt het? Alleen-lezen Onopgelost

Even nog een kleine toevoeging op het bericht van _Nadia_ Je kunt een back up maken via het toestel maar tevens is het ook mogelijk om dit via de pc te doen.Bijna iedere fabrikant heeft hier zijn eige...

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen