AnnaD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon kapot door iemand anders

Hallo!

Ik had een paar dagen terug een feestje, en toen heeft iemand, per ongeluk, mijn telefoon uit mijn handen geslagen, waardoor mijn scherm nu alleen blokken en strepen aangeeft waar ik niets op kan doen.

Dus ben ik naar de Vodafone Store geweest, en die zeiden dat ik mijn telefoon moet opsturen. En dat diegene die hem uit mijn handen sloeg aansprakelijkheidsverzekering moet accepteren, en dat heeft diegene gedaan, maar wat nu? Moet diegene nu de volle prijs ervan betalen?
Ik heb een iPhone 5S met een red-abonnement, maar heb ik dan ook toegang tot een Vodafone Garant toestel? En zo ja, hoe vraag ik die aan, en wat voor toestel zou ik er dan voor terug krijgen?

x Anna
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi AnnaD, check onze website hier eens: https://www.vodafone.nl/support/toestel/je-toestel-laten-repareren.shtml

Daar vind je de algemene regels omtrent repareren en of je een leentoestel kunt krijgen (vervangend toestel service)

Wat betreft de rekening: afhankelijk van of je een verzekering hebt of niet wordt die hoger of lager. Hoe je dat regelt met degene die per ongeluk te de telefoon kapot gemaakt heeft, dat is verder aan jou. Je kunt de rekening eerst zelf betalen en dan het geld van die ander krijgen, hij kan hem zelf betalen, jullie kunnen hem betalen en dan naar de verzekering van de ander sturen, wat jullie maar willen 🙂
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic