Bartsikkema

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met mobile protect overzetten naar nieuwe telefoon

Sinds kort ben ik overgestapt van een galaxy s3 naar een samsung note 4
Het overzetten van mobile protect geeft grote problemen. Het vraagt om een zes cijferige code, die ik niet heb. Bij het melden van het vergeten zijn van het wachtwoord krijg ik per sms een vervangend wachtwoord, die niet geaccepteerd wordt. Er wordt gezegd dat ik eerder geregistreerd was met een ander wachtwoord. Die moet ik invullen.
Navraag bij een hulplijnvan vodafone via een chatsessie bracht geen oplossing, en ook een telefoontje van de klantenservice bracht me niet verder. Er werd geadviseerd om weer mijn oude telefoon te pakken, en daar mijn simkaart in te doen, en vervolgens mijn toestel af te melden bij de mobile protect op de oude telefoon. Maar ook in mijn oude telefoon kan ik niet meer inloggen en is mijn account geblokkerd. Ik moet contact opnemen met mcafee. De genoemde website is niet in de lucht, en een telefoontje bracht mij ook niet verder. Ineens zat ik in het Engels met iemand te praten in India!!
Wie o wie weet een oplossing?? Laatste hoop lijkt dit forum te zijn.. Sollution would be much much appreciated!
Bart
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bartsikkema
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor het antwoord. Ik ben met de twee telefoons naar de Vodafone winkel geweest waar ik de telefoon heb gekocht. .
daar hebben ze het probleem verholpen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey @Bartsikkema ik kan me voorstellen dat je niet meer weet wat je moet doen. Er moet toch een oplossing voor te vinden zijn. Heb je al contact met ons gezocht via Facebook of Twitter?
Bartsikkema
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb zelf geen facebook en twitter.
wel heb ik een chatsessie gehad, en een telefoongesprek met de klantenservice. Beide contacten hebben helaas geen oplossing gebracht.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Bartsikkema

Zit wel je Vodafone simkaart in het toestel? Probeer dan eens het volgende: Stop je eigen simkaart in je oude toestel en vraag daar een nieuw wachtwoord op. Deze stap is belangrijk: Zorg ervoor dat je telefoon verbonden is met een (bekend) Wi-Fi netwerk, anders kan de nieuwe code namelijk niet naar je toestel worden gestuurd. Wil je me laten weten of dat wel geholpen heeft?
Bartsikkema
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor het antwoord. Ik ben met de twee telefoons naar de Vodafone winkel geweest waar ik de telefoon heb gekocht. .
daar hebben ze het probleem verholpen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic