Leondebruin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon gestolen. Wat nu?

Hallo vodafone,

Mijn samsung galaxy s3 is gestolen. Ik heb morgen een afspraak bij de politie om aa.gifte te doen.
Wat nu verder? Heb ik garantie op een nieuwe telefoon? Of kan ik eventueel een nieuwe simkaart krijgen want heb mijn abonnement nog maar een half jaar en moet er nog 1,5 jaar mee doen!

Alvast bedankt

Groetjes Leon
2 Reacties 2
Netwerk-info

Gedreven Meedenker
  • 24294Posts
  • 12103Oplossingen
  • 5Likes
Hallo Leon, garantie geldt helaas alleen als het toestel defect is geraakt. Als je een verzekering hebt zou ik kijken of je hem daar kunt claimen?

De simkaart, dat is echter geen probleem. Als je met je aa.gifte en ID naar de Vodafone winkel gaat, dan krijg je gratis een nieuwe sim en deblokkeren mijn collega's ook gelijk je nummer. Dan kun je dat in bv een reservetelefoon blijven gebruiken.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Het unieke IMEI-nummer van je Samsung Galaxy S III smartphone vindt je op de originele factuur van de verkoper van je smartphone.
Je vindt dit IMEI-nummer ook op de zijkant van de originele verpakking van je Samsung Galaxy S III.
Aan de hand van dit unieke IMEI-nummer kan de Politie jouw smartphone op een mailing-list zetten. Dan ontvangt jouw gestolen smartphone voortdurend een tsunami aan SMS-berichten, verstuurd door de Nederlandse Politie.

Kijk ook eens met je Samsung-account (als je die tijdig had aangemaakt) op:
http://findmymobile.samsung.com/login.do

Ook daar zal de Politie bijzonder in zijn geïnteresseerd. Hopelijk had je zo' n Samsung-Account aangemaakt vóór de diefstal van je Samsung Galaxy S III

Dan kun je je gestolen smartphone lokaliseren tot op circa 25 meter nauwkeurig. En meer features. Zie de website waarnaar ik heb verwezen.

Succes !

Netwerker

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic