beintemagirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

slecht bereik in en om Oosthuizen

Hallo het is echt heel erg slecht het bereik thuis en om het huis en dit is al een tijd belde van de week voor 45 cent de klantenservice om hier iets over te vragen wederom verbinding verbroken begin het nu echt zat te worden graag hulp en advies!

Groetjes Beintemagirl
8 Reacties 8
bronty

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier ook al 2 weken wegvallende gesprekken,wordt er echt doodziek van !
Vandaag nog een vodafone klant gesproken idem dito !
Dit in de Beemster.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo beiden,

Wat vervelend zeg! Ik kan me voorstellen dat het heel lastig is als je verbinding telkens weg valt. Wat hebben jullie allemaal al geprobeerd om dit te verhelpen? Ik begrijp dat er meer mensen zijn in de omgeving die dit ervaren? Helpt overschakelen op 2G?
bronty

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar ik betaal toch voor 3G. Waarom zou ik nu opeens naar 2G moeten gaan? Wellicht helpt dit wel, maar daardoor zal mijn internetsnelheid ook verlagen. Misschien problemen bij jullie op het netwerk? Dit is wel een vervelende situatie, omdat ik mijn vaste lijn vervangen heb door mijn mobiele verbinding.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Er zijn daar inderdaad problemen op het netwerk. Abonneer je even op het volgende topic, dan houden we jullie op de hoogte. http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/1474-Oosthuizen/m-p/95182#M873
Excuses voor het ongemak.
bronty

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

  • Ik lees het net ,maar daar staat dus dat er problemen zijn op het 2 G netwerk en als je kan overschakelen op je mob. dan naar 3G of 4G gaan h,m vreemd ik zit op 3 G netwerk en kan in en om het huis gewoon niet meer met mensen bellen val constant weg en dit nu zo een kleine 2 weken ,ben er echt klaar mee!! Daar dit ook mijn huistelefoon is!
  • Neem aan dat ook de Beemster 1462 hier dus onder valt .......
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Bronty, ik ben even nieuwsgierig, zijn de problemen opgelost? De werkzaamheden zijn afgerond ondertussen.
bronty

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Bas,
ja het gaat opzich wel goed alhoewel gisteren viel ik met gesprek toch weer even weg,dus hoop wel dat het nu goed blijft gaan.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
We duimen met je mee 😄
Hopelijk blijft het nu stabiel. Zo niet, dan horen we dat graag.
Fijn weekend alvast!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic