Hallo,
Sinds enkele maanden ben ik overgestapt van Tele2 naar Vodafone. Nu blijkt dat ik niet gebeld kan worden door iemand met een Tele2-abonnement. Kan hun zelf wel bellen. Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Al diverse mensen gevraagd met andere providers maar daarmee geen problemen.
Met vriendelijke groet,
Frank
Opgelost! Ga naar oplossing.
Is inderdaad opgelost maar ik had nog geen mail met een terugkoppeling gekregen. Kwam vrijdag toevallig langs een vodafonewinkel en daar nagevraagd. Hebben het opgezocht en bleek afgelopen week inderdaad verholpen te zijn. Was een fout in de routering. Zegt mij verder niks maar het werkt weer. Vandaag ook een mail gekregen dat de case gesloten is.
Bedankt voor alle hulp ??
Hoi @Leenhof
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Dan ziet je niet goed in het systeem van Vodafone en dan moeten ze je simkaart een reset geven. Dit kan je doen door de klantenservice te vragen of hier wachten tot er een Vodafone medewerker online komt en die kan je dan verder helpen. Daarnaast kan je ook even proberen om je toestel een reset te geven (niet naar fabrieksinstellingen).
Wil je wachten op een medewerker, vul dan aanvullende gegevens in bij je profielinstellingen van deze community. De informatie die je invult is alleen te zien door medewerkers van Vodafone! Waar en wat je moet invullen, zie hier voor meer uitleg.
Een warm welkom op de Vodafone Community @Leenhof
Wat typisch dat je niet gebeld kan worden door een nummer van Tele2. Betreft het in dit geval één specifiek nummer van Tele2 of zijn het er meerdere? Wil je ook jouw gegevens vermelden in je profiel? Dan kan ik een kijkje achter de schermen nemen en ook zoals @Energieboy aangeeft je toestel een reset geven. Geef je een seintje zodra je deze gegevens hebt aangevuld in je profiel?
Zo te horen heeft Tele2 je portering niet goed verwerkt en staat de routering bij hen niet goed. Waarschijnlijk hoort de betreffende Tele2 gebruiker dat “het nummer niet in gebruik is”.
Je zou het volgende kunnen proberen:
Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met de klantenservice via 1201.
Bedankt voor de reacties.
De door Paul07 voorgestelde oplossing hielp niet.
Ik heb mijn profiel verder aangevuld. Hoop dat Cecilia Vodafone me verder kan helpen. Ik kan overigens door diverse Tele2-abonnees niet gebeld worden.
Hi @Leenhof
Jammer dat de tip van @Paul07 niet dé oplossing was! Het zal in dit geval dan ook niet helpen als ik op de achtergrond het nummer opnieuw laat aanmelden op het netwerk. We moeten hiervoor dan ook een onderzoek starten. Wil je mij in een privéberichtje de volgende informatie sturen?
Ik kan niet gebeld worden door tele 2 nummers:
Alle tele 2 nummers?
Wat krijgen zij te horen?
Kan je wel bellen naar tele 2 nummers? Gaat dat wel goed?
Is dit zowel op 2G als 4G?
Daarnaast heb ik nodig voorbeelden (nummers en tijdstippen) (niet ouder dan 5 dagen).
In hoeveel procent komt dit voor?
Hey @Leenhof .
Ik krijg zojuist te horen dat alles inmiddels weer moet werken. Is dit bij inderdaad het geval? 🙂
Is inderdaad opgelost maar ik had nog geen mail met een terugkoppeling gekregen. Kwam vrijdag toevallig langs een vodafonewinkel en daar nagevraagd. Hebben het opgezocht en bleek afgelopen week inderdaad verholpen te zijn. Was een fout in de routering. Zegt mij verder niks maar het werkt weer. Vandaag ook een mail gekregen dat de case gesloten is.
Bedankt voor alle hulp ??
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.