Goedenavond,
Ik heb al een tijdje een abonnement bij Vodafone, logisch anders was ik hier niet, nooit problemen gehad met het abonnement. Echter kreeg ik afgelopen maandag een sms dat ik al 75% van mijn 1 GB bundel had verbruikt, het leek mij sterk maar goed ik had nog niet echt de tijd om er naar te kijken. Nu keek ik net, 10 April, en zag ik dat ik mijn internetbundel al volledig heb gebruikt!? Terwijl ik in dat jaar dat ik bij Vodafone zit nog maar 1 keer bij de 1GB ben gekomen en de rest hoogstens 750 MB heb gebruikt, en dat ik nu 1 GB in ruim een week heb gebruikt lijkt mij ontzettend sterk. En daarnaast keek ik ook naar mijn bel/sms tegoed en zat ik €8,40 buiten mijn bundel, nou ik weet niet waar jullie kosten voor rekenen maar zo erg is me dat nog niet overkomen.
Terwijl ik niet anders doe dan andere maanden, sterker nog, deze maand heb ik constant Wi-Fi gebruikt aangezien ik amper met mijn telefoon uit huis ben geweest.
Ik schrijf deze forum-post nu aangezien de telefonische klantenservice inmiddels is gesloten en die e-mail me toch echt te lang duurt, ik denk dat mijn internet en bel/sms tegoed niet kloppen bij mijn handelingen en zou graag weten waar deze kosten vandaan komen. Mocht er een moderator of iets in die richting mij kunnen helpen zou ik dat zeer waarderen! Aangezien ik als jongere geen 20 dagen buitenshuis zonder internet kan lopen. Ik ben hier zeer ontstemd over.
Groeten.