Viverius

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

S3 hangt met regelmaat

Op internet is te lezen dat er veel problemen zijn met S3's die spontaan blijven hangen. Sinds kort heb ik dit ook zonder aanwijsbare reden. Zelfs een factory reset mocht niet baten. Samsung lijkt niet officieel te reageren. Een hulpappje geeft aan dat ik een zogenaamde "insane" chip heb. Kan dit gerepareerd worden? Heb de phone online besteld. Kan ik hem gewoon bij een shop brengen?
3 Reacties 3
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Hoi Viverius, over dit probleem heb ik geen verdere info voor je. Wel kun je natuurlijk altijd voor reparatie terecht in een Vodafone winkel, ook als je online hebt besteld. Neem wel (een kopie) van de pakbon mee, dat is namelijk je aankoopbewijs.
Viverius
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb me dat nooit gerealiseerd.
Kan ik een kopie van mijn pakbon toegezonden krijgen?
 
Groeten Viverius
 
N.b. volgens mij is het een bekend probleem
Het vreemde is dat er zo veel verschillende (niet werkende?) oplossingen voor gehanteerd worden.
Ca 90% van de berichten in de volgende link komen overeen met mijn klachten
http://www.samsungworld.nl/nl/support/product/GT-I9300RWAXEN/tickets/28951
 
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Viverius,

Het is inderdaad mogelijk om een kopie van de pakbon op te vragen. Je kunt hiervoor het beste ff contact opnemen met onze klantenservice aangezien we dit niet via het forum kunnen opvragen. Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om even contact op te nemen met mijn collega's via Twitter of Facebook. Daar kunnen ze je ook verder helpen. 😄
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic