28 februari heb ik van Vodafone mijn bestelde telefoon en nieuwe simkaart gekregen. De telefoon is besteld bij een verlenging die pas 7 juli in gaat, maar is wel in een keer helemaal betaald.
Het probleem ontstaat bij het activeren van mijn simkaart. Dit lukte mij zelf niet en ook in de winkel konden ze mij niet helpen. Er was een probleem met mijn account en de technische dienst van Vodafone moest dit oppakken en kreeg tijdelijk een pre-paid kaartje (met nieuw nummer).
Dat is nu dus meer dan twee maanden geleden. Telkens als ik informeer krijg ik te horen dat het nog niet is opgelost, ze zijn er mee bezig en ik moet wachten. Nu heb ik aangegeven dat ik wel klaar ben met wachten en eigenlijk mijn contract op wil zeggen. In ieder geval die verlenging. Ik kreeg te horen dat ik te laat was om de verlenging te annuleren (twee weken bedenktijd) en dat er een boete op zit om je contract voortijdig te beëindigen. Daar ben ik het niet natuurlijk niet echt mee eens, ze zouden kijken wat ze konden doen. Dat is inmiddels ook weer anderhalve week geleden en krijg ook nu herhaaldelijk te horen: "We zijn er mee bezig".
Wat kan ik doen? Waar heb ik recht op? Moet ik gewoon maar afwachten tot er eindelijk iets opgelost is? Heb niet het gevoel dat ik op de chat of aan de telefoon serieus wordt genomen en heb ook het gevoel dat er niets gebeurt.