Arne-hulsje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag beste geachte,  ik krijg ondertussen incassos binnen die ik niet kan betalen ik heb de politie aangifte opgestuurd maar ik kan nergens verdere informatie geven nu krijgt het fraude bureau alleen een aangifte zonder klantnummer etc. Ik hoop dat ik een contact persoon kan krijgen.

 

Met vriendelijk groet Arne hulsdouw

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Arne-hulsje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open Community voor klanten om elkaar te helpen. Het is dus voor ons, als klanten, niet mogelijk om je daarmee te helpen. Ik kan je hiermee adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Maar je zou ook kunnen wachten tot er iemand van Vodafone hier langs komt en je bericht ziet en je dan verder helpt. Je zal dan even geduld moeten hebben tot ze je bericht hebben gelezen. 

Het is natuurlijk al vervelend genoeg en ik hoop dat Vodafone je hiermee snel kan helpen en op een correcte manier. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Hoi @Arne-hulsje 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is een open Community voor klanten om elkaar te helpen. Het is dus voor ons, als klanten, niet mogelijk om je daarmee te helpen. Ik kan je hiermee adviseren om contact op te nemen met de klantenservice van Vodafone. Maar je zou ook kunnen wachten tot er iemand van Vodafone hier langs komt en je bericht ziet en je dan verder helpt. Je zal dan even geduld moeten hebben tot ze je bericht hebben gelezen. 

Het is natuurlijk al vervelend genoeg en ik hoop dat Vodafone je hiermee snel kan helpen en op een correcte manier. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Arne-hulsje . Welkom hier!

 

Oh jee. Met het kleine beetje informatie dat ik hier van je zie, begrijp ik dat er veel zaken heel erg mis gaan! Het lijkt me zeker verstandig dat hier goede actie op wordt ondernomen. 

Je begint je topic echter wel met de aanname dat we hier weten wat er al besproken is, en ik moet toch zeggen dat ik geen idee heb waar dit verder over gaat. Heb je eerder via een ander kanaal contact met ons gehad hierover? 

Arne-hulsje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag beste geachte,

 

Zoals u geraden had is er enorm veel mis gegaan en met heel veel moeite, ik heb talloze keren contact gezocht met fraude bureau maar ik werd telkens van hak op tak gestuurd. Ik probeer al maanden contact te krijgen of een contact persoon maar der gebeurd vrijwel niks.

 

Ik ben ondertussen zwaar gedemotiveerd noch dingen te ondernemen door alles en ik weet zelf nou ook niet wat ze van me willen of wat ik moet doen, ik hoopte dat u mij daarbij kon helpen.

 

Groet Arne hulsdouw

Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3478Oplossingen
  • 3099Likes

Ik kan je niet helpen maar misschien wel een Vodafone medewerker hier op de community. Wacht nog even op Lycke of iemand anders. Die kunnen in het systeem voor je kijken en misschien iets meer melden dan nu. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 890Oplossingen
  • 1031Likes

Het is zeker geen leuke situatie @Arne-hulsje. Hoge incasso's, aangifte(s) en het fraude bureau. Zoals @Lycke Vodafone al aangeeft is het voor ons niet duidelijk wat de situatie nu precies is en wat er is voorgevallen. Kun je ons hierover iets meer uitleg geven? En wil je ook jouw klantgegevens in jouw Community profiel vermelden? Op de gebruikersnaam na, weet ik namelijk nu niet wie je bent en heb ik geen gegevens tot mijn beschikking. 

Ik duik hier graag voor je in, maar stel dat het dossier uit handen is gegeven aan een incassobureau dan kunnen wij helaas niets meer betekenen. Het moet dan afgehandeld worden via het incassobureau. De kans bestaat dus dat wij je niet kunnen helpen en het  leek me wel zo netjes om dat scenario vooraf mede te delen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic