Beste
@Syuzgulen ,
Spijtig om deze ervaring met de vodafone klantenservice te horen. U kan precies zien hoeveel data u heeft verbruikt op de specificatie van uw factuur.
Daarnaast kan u ook precies zien op uw factuur hoeveel u heeft gebeld, en naar welke nummers. Elk gesprek staat hier precies op aangegeven.
Dus ik hoop dat u begrijpt dat vodafone dit niet verzint, maar dat dit echt uw gebruik is.
Ik ben alleen van mening dat de vodafone medewerker u niet goed geinformeerd heeft. En dit is erg spijt. Leuk dat die goede cijfers heeft, maar zijn informatie klopt niet.
U abbonnement verhogen is namelijk voorledig gratis.
U abbonnement verlagen dat kost eenmalig €50.
Info hier Als het door u geselecteerde Red abonnement een verhoging was, kan ik niet zeggen. Maar u heeft dus wel zeker de mogelijkheid om kostenloos te verhogen.
Vodafone wil helemaal niet nog eens extra op uw verdienen. Dus ik hoop dat u deze ene werknemer vergeet, en toch er voor gaat om uw abbonement te verhogen. Ik ben net als u ook een klant, maar ik draag vodafone een warm hart toe.