Lisanneallisha

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Te hoge rekening

Goedemorgen,

Voor de zoveelste keer is er een rekening afgeschreven wat niet klopt. Dit is echt om moe van te worden want dit is al de 4/5e keer ondanks al het contact!

Meerdere keren heb ik aangegeven dat er bundels aan staan die allang uit gezet waren, en alsnog moet ik betalen. Zo werkt het niet. Nu heb ik weer een rekening van 80+ euro wat niet klopt, dus heb ik het gelijk teruggeboekt. Ik hoop dat dit nu voor de laatste keer kan worden opgelost en hier niet wéér last van te hebben... hoe gaan we dit oplossen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Lisanneallisha

Welkom op de community!
Ik begrijp uit je bericht dat er het een en ander mis gaat betreft het stopzetten van de BloX.
Vanuit de community heb ik wegens privacy redenen, geen mogelijkheid om in de systemen te gaan en je gegevens erbij te pakken..

Je mag hiervoor bellen met 1201 of door een chat te starten.
Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Lisanneallisha

Welkom op de community!
Ik begrijp uit je bericht dat er het een en ander mis gaat betreft het stopzetten van de BloX.
Vanuit de community heb ik wegens privacy redenen, geen mogelijkheid om in de systemen te gaan en je gegevens erbij te pakken..

Je mag hiervoor bellen met 1201 of door een chat te starten.
Mijn collega's kijken graag met je mee hiervoor!
Lisanneallisha
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de chat doet het niet, er staat dat er niemand aanwezig is maar ook dat de openingstijden van 8.30 tot 17.00 zijn? Bellen lukt voor mij vandaag niet.

Groetjes lisanne
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
De chat is 24/7 en de klantenservice (bellen is tot 20:00 uur). Maar het kan natuurlijk soms druk zijn op de chat. Dan zou je het eventueel later nog een keer kunnen proberen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic