aappie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Target Media opgelicht

Ik ben door Target Media opgelicht, zoals vele anderen. Vanaf 21-04-2013 16:47 en elke week een bedrag van 5 euro ,de bedragen van mijn telefoonrekening door het bedrijf Target media in rekening gebracht.Diensten waarvoor ik mij nooit heb aangemeld. In mijn sms historie, is er niets vinden. Ik heb mij ook niet telefonisch of via internet aangemeld.
ik heb al met een medewerker van de klantenservice van vodafone gebeld en die verwezen mij naar site payinfo.nl om me daar af te melden. Dit het ik gelijk gedaan. Ze gaf ook aan dat ze verder met mij niet in discussie wilde gaan over afgeschreven bedragen.
Het blijft wel heel vreemd hoe Target Media vanuit het niets geld kan innen van mijn rekening voor diensten waar ik mezelf nooit voor heb aangemeld.
ik ben daarom ook van mening dat dit een beveiligingslek of fout van vodafone is. Terwijl dit probleem al maanden bij vodafone bekend is, kijk maar op tros radar.
dan zou je op z’n minst verwachten dat dit soort oplichting bij de eerste meldingen al standaard bij iedereen geblokkeerd wordt door Vodafone Ik ben zeer teleurgesteld in Vodafone
3 Reacties 3
RobbieE

Gedreven Liefhebber
  • 345Posts
  • 46Oplossingen
  • 16Likes
Hoi aappie,

Het is natuurlijk zonde als er elke week €5,- wordt afgeschreven voor een sms of contentdienst. Zeker als je er geen gebruik van maakt, en niet weet dat je hiervoor bent aangemeld. Ik kan helaas niet aangeven wanneer en op welke manier je voor deze dienst bent aangemeld aangezien ik geen toegang heb tot je gegevens via dit forum. Wel weet ik, dat je in de meeste gevallen zelf een akkoord moet geven voordat je wordt aangemeld voor een dergelijke dienst.

Ik raad je aan om eens op deze pagina te kijken: http://voda.fo/ne/g8eeq
Hier vind je meer informatie over sms- en contentdiensten en je vind er ook een formulier om een klacht in te dienen. Mijn collega's die de klacht onderzoeken, kunnen het een en ander voor je uitzoeken.

Anna23121966

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helemaal gestressed.. Per ongeluk what sapp wallpaper abonnement aangeklikt en binnen 5 min 5 euro lichter.. Op geen enkele manier kan ik opzeggen omdat ik nergens een code of woord kan vinden om af te melden.. Wie weet met sms nummer 1555 hoe ik hiervan af kan!!???? Heb er buikpijn van....
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Anna23121966 schreef:
Helemaal gestressed.. Per ongeluk what sapp wallpaper abonnement aangeklikt en binnen 5 min 5 euro lichter.. Op geen enkele manier kan ik opzeggen omdat ik nergens een code of woord kan vinden om af te melden.. Wie weet met sms nummer 1555 hoe ik hiervan af kan!!???? Heb er buikpijn van....
Dat kan ik me voorstellen! Heb je ook al eens op de link geklikt die Robbie in de vorige post heeft doorgegeven? Daar kun je namelijk meer informatie vinden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic