Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,321Oplossingen
  • 1,792Discussies
  • 84.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

storing in postcode 5384As Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb je bericht naar het goede bord verplaatst.

Samsung galaxy fame Alleen-lezen Opgelost

Samsung galaxy fame. Hallo,Ik heb een Samsung galaxy fame aangeschaft. (prepaid)M'n oude simkaart in dit toestel gedaan. Ik heb een sms ontvangen:We zien dat je toestel niet gebruiksklaar is voor inte...

Bellen naar vast Alleen-lezen Onopgelost

Bellen met een mobiel abonnement (bel+sms+web) naar een vast nummer. Gaat dit van de belminuten af of zijn dat extra kosten, in andere woorden: "Kosten buiten je maandelijks tegoed"? Wanneer worden de...

netwerk Alleen-lezen Onopgelost

ik heb de laatste tijd zeer slecht ontvangst met mijn samsung galaxy note 2 dit is vooral op postcode 3732ba in de bilt en bij mijn thuis op postcode 3723ab bilthoven had hier met kpn geen last van de...

RED Super met Duosim Alleen-lezen Onopgelost

hallo Vodafone, ik vroeg mij af wanneer ik mijn duosim kan verwachten. mijn abbonement is sinds vandaag ingegaan en in de winkel zeiden ze dat die een aantal dagen of een dag van te voren zou komen. h...

camera beeld wazig van mijn Samsung galaxy s3 Alleen-lezen Onopgelost

Heb sinds een paar weken de Samsung galaxy s3. Sinds kort heb ik elke keer wazig beeld als ik een foto wil maken iemand een idee hoe ik dit op kan lossen in het begin heb ik het 1 keer gehad maar dat ...

Blackberry Blox Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb eergister 20 euro opgewaardeerd om de "Blackberry Blox" van 12,50 te activeren. Als ik "blackberry aan" naar 4000 stuur krijg een melding binnen "Vodafone info: op je huidige tar...

geen bereik Alleen-lezen Onopgelost

Ok heb sinds een week geen bereik op mn werk binnen in het pand van IKEA Delft. Zowel internet als bellen. Ik heb altijd gewoon alles kunnen doen. Heel irritant

van kastje naar de muur Alleen-lezen Onopgelost

Onze vraag is heel simpel: we willen beiden een nieuw abonnement. Ik wil mijn abonnement verlengen voor 2jr, en mijn man wil zijn, begin dit jaar reeds verlengde, abonnement verhogen zodat hij alsnog ...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen