Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,275Oplossingen
  • 1,747Discussies
  • 81.4KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

MMB op reis extra Alleen-lezen Onopgelost

Weet iemand of je als PARTICULIER Internet Mobiel op reis extra nog af kan sluiten ? Ik heb hem een half jaar geleden afgesloten als particulier, maar het lijkt erop dat ik in mijn handen mag knijpen,...

iPad doet niks meer Alleen-lezen Onopgelost

Hallohopelijk kunnen jullie me helpen me ipad doet niks meer Hij heeft aan dat er geen reserve kopie is gemaakt maar kan hem niet ontgrendelen of uitzetten hij doet helemaal niks meerhopelijk kunnen j...

Re: Foutje? Alleen-lezen Onopgelost

Beste vriendjes van Vodafone!!! Power to you!!! Toch? Een tijdje geleden lag mijn Iphone 5 plat op tafel en merkte ik dat deze enigszins is kromgetrokken. Een korte zoektoch op internet toonde aan dat...

Abonement Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag via telesales abonemer verlengd maar niet tevreden over advies.Naar de winkel om dot ongedaan te maken maar lukt niet.Waarom is het zo moeilijk om een klant goed vandienst te zijn.Bij de winke...

Nol door Gedreven Ontdekker

Foutje? Alleen-lezen Onopgelost

Beste vriendjes van Vodafone! Power to you! of toch niet? op 27 november heb ik via de bel-shop een nieuwe iphone besteld. Ik ben super vriendelijk geholpen en heb ook zeer tevreden de telefoon opgeha...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen