Verkorte link naar dit topic: http://voda.fo/ne/5m704
Hallo allemaal,
Er is op dit moment een storing met de weergave van het bundeltegoed. Het is niet mogelijk voor klanten om hun verbruik te bekijken in de My Vodafone app en via de website. Verder kan het gebeuren dat na het opzetten van een mobiele internet sessie, het nieuwe data-gebruik niet wordt bijgewerkt.
Dat betekent dus dat als je verbruik straks wel weer zichtbaar is, de weergave van je bundeltegoed kan verschillen met je daadwerkelijke verbruik! De notificatie sms'jes bij 80 en 100 % verbruik van je bundel zijn daardoor dan ook niet accuraat.
Wij zijn hard aan het werk om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak! Zodra er meer info is zullen we dit delen via dit topic. Alvast bedankt voor jullie begrip.
Om een melding te ontvangen zodra er nieuws is hierover, klik je op 'Topic volgen' onderaan dit bericht. Ben je nog geen lid van het forum? Registreer je dan eerst door te klikken op 'Inloggen’.