Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,318Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Extra BloX op tijd uitgeschakeld maar toch nog zichtbaar bij je tegoed? Alleen-lezen Onopgelost

Op dit moment is er een probleem met de weergave van de Extra Data BloX. Na het deactiveren wordt de BloX verwijderd in het BloX overzicht in My Vodafone. Maar na de 1e van de volgende maand blijft de...

Marc door Oud Vodafone Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Voicemail automatisch laten terugbellen Alleen-lezen Opgelost

Kan je na een voicemail met een toets meteen diegene terugbellen?

Merel2 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Live streamen: Welke bundel of welk abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil voor mijn YouTube-kanaal live-uitzendingen vanaf buitenlocaties gaan verzorgen. Dit zal voornamelijk in de zomer plaatsvinden, waardoor het dataverbruik de ene maand heel hoog zal zijn en de an...

Het Nederlandse telefoonnummer nodig voor het Poolse bedrijf Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Mijn naam is Monika Maczka en ik werk in de Poolse onderneming die straks in Nederland ook gaat functioneren. Ik zoek naar de informatie of er een kans is om een Nederlandse telefoonnumm...

mmaczka door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ondernemer 17 jaar, kan geen abonnement afsluiten Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon is nu z'n 2 jaar ondernemer, hij staat ingeschreven bij KvK en heeft dus kamer van koophandels nummer en Btw nummer.Nu was zijn contract bij Kpn afgelopen en wilde hij in Hellevoetsluis een ...

lampie35 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verhuizen naar het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Beste forum,Ik heb hier in NL een red 5GB abo, maar ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen naar het buitenland. Mijn vraag is dan ook of het huidige abo overgezet kan worden naar bv een Duitse (of Spa...

Nokia 8 in combinatie Vodafone 4G(plus) netwerk Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik overweeg een Nokia 8 smartphone aan te schaffen.Wat zijn uw ervaringen met dit toestel in combinatie met het Vodafone 4G(plus) netwerk?

BasBanning door Gedreven Meedenker
  • 65 Topics
  • 4 Oplossingen
  • 20 Likes

Tethering via Motorola moto g Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, heb een Motorola moto g 4g van 2 jaar oud. Ben nu over van ziggo naar Vodafone. Nu werkt mijn Moto G niet meer als hotspot via tethering. Toegang tot internet is er wel maar de tablet die ik gebr...

Spar door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

JBL Playlist Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanochtend een Samsung Galaxy S8 besteld met nieuw nummer. Op de site stond de telefoon in voorraad. Na de bestelling begreep ik van de chatmedewerkster dat de telefoon tussen 5 en 10 werkdagen...

paulw door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung s8 piep geluid Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb sins kort de galaxy s 8 en telkens als ik in de bus zit en langs een bepaald punt kom gaat mijn telefoon heel hard piepen ik heb nfc uitstaan en geen pasjes of iets bij mijn telefoon zitten dus...

My Vodafone datategoed Alleen-lezen Opgelost

In My Vodafone worden onder "Tegoed" een aantal items genoemd, zoals o.m. onbeperkt bellen NL en EU, onbeperkt smsen NL en EU, maar ook 100 min IDD maandbundel. Vroeger heette dat 100 min bellen naar ...

Giorgakis door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 3 Oplossingen
  • 6 Likes

De vernieuwde Vodafone Wallet Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/zw8dg In maart introduceerden we “contactloos betalen met je telefoon”.Als eerste in Nederland konden we iedereen laten ervaren wat het is om met je telefoon te betalen, de eerste st...

Astrid door Oud Vodafone Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Dual sim Alleen-lezen Onopgelost

Leuk! de note 8 is uit... eindelijk een samsung telefoon met de mogelijkheid voor 2 simkaarten..duo sim.. dus geen twee telefoons meer!! Samsung verwijst op de site van de note 8 dual sim door naar mi...

-Lyette- door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Target Media Alleen-lezen Opgelost

In eens staat er in mijn Vodafone app € 10 extra buiten mijn bundel verbruikt. Klantenservice gebeld die geven aan dat ik een spel heb aangekocht via de playstore wat niet zo is en dat se niks voor mi...

John0 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuw abonnement doet het niet Alleen-lezen Opgelost

Twee weken geleden heb ik een abonnement afgesloten bij Vodafone door overstappen van een andre provider met een nummer behoud. Voor activeren heb ik gebeld omdat ik by Vodafone nog geen account heb. ...

S Misco33 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Sim activeren in het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik ben van T-Mobile overgestapt naar Vodafone een maand geleden, met nummerbehoud. Nu, na 1 maand zou ik moeten kunnen bellen. In de handleiding staat dat ik een sms zal krijgen ter bevestiging van ac...

ica door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

waarom werkt Vodafone met Dynalogic Alleen-lezen Onopgelost

9 juli Red Together afgesloten (was daarvoor al Vodafone klant) en hier horen ook 3 nieuwe SIM kaarten bij welke Dynalogic mij gisteren tusen 17.00 - 21.00 zou komen brengen. Gisterenochtend netjes ee...

Geblokkeerd Alleen-lezen Opgelost

Mijn vodafone is geblokkeerd en er staat dat mijn rekening niet betaald is terwijl die wel betaald is. Wat nu?

Brentti door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My mobiel was stolen Alleen-lezen Opgelost

Hello,My mobiel was stollen and I want to stop to pay for the SIM card .How to do ? Because I’m living in France and not coming in Nederland anymore .Regards

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen