Hoi Sylviahoran22,
Er zijn afgelopen weekend werkzaamheden geweest op 9747. Het is mogelijk dat je hierdoor ook last hebt gehad van overbelasting. De werkzaamheden die Vodafone op deze locatie uitvoerde zijn afgerond. Er zouden geen verstoringen meer moeten zijn in het netwerksignaal binnen dit gebied.
Ervaren je nog signaalproblemen probeer dan a.u.b. de volgende opties:
•battery-pull: haal de batterij uit het toestel terwijl het toestel nog aanstaat. Laat de batterij minimaal 30 seconde uit het toestel en plaats hem terug.
•vliegtuigstand: voor toestellen waar de batterij niet eruit gehaald kan worden, zet het toestel een minuut op vliegtuigstand en schakel het dan weer in
•simkaart verwijderen: verwijder de simkaart voor minimaal 60 seconden
•internetinstellingen: ervaar je problemen met 3G en je internetverbinding, probeer dan eens de internet instellingen opnieuw te programmeren. Helpt dit nog niet, verwijder dan de proxy server uit de instellingen.